پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰:۱۲

دستگیری متهم به قتل تاجر کاشانی در کوهبنان
رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان از دستگیری یکی از مشارکت کنندگان در قتل تاجر و بازرگان کاشانی در کوهبنان خبر داد.
حسین رمضانی زاده در تشریح جزئیات این خبر ابراز داشت: یکی ازاتباع کشور های خارجی که به اتهام مشارکت درقتل یک تاجر کاشانی تحت تعقیب مراجع قضایی استان اصفهان قرار داشت در این حوزه قضایی دستگیر شد. این مقام قضائی درخصوص نحوه ی دستگیری متهم به قتل درکوهبنان گفت:سه نفر ازاتباع بیگانه به اتهام حمل ونگهداری مواد مخدر صنعتی ازنوع شیشه دستگیر شدند. وی افزود : بر اساس بررسی های صورت گرفته ودرمرحله تحقیقات مقدماتی مشارکت یکی از متهمین در ارتکاب قتل یک بازرگان وتاجر فرش درشهرستان کاشان فاش گردید. رمضانی زاده با بیان اینکه متهم به مشارکت درقتل باهمدستی سه نفر از دوستانش اقرارنموده، افزود: دربازجویی فنی-تخصصی صورت گرفته واستعلام سوابق متهم ازپایگاه پلیس آگاهی ناجا مشخص گردید که نامبرده باهمدستی شخصی بنام «رسول» که اونیز تابعیت کشور دیگر ومقیم پایتخت بوده است در یک قتل مشارکت داشته است. وی بیان داشت: بادستگیری متهم اقدامات لازم جهت حفظ ادله جرم انجام ومتهمین باصدور قرار قانونی به زندان معرفی گردیده وپرونده دراین مرجع درحال رسیدگی می باشد.

4 کشته در حوادث رانندگی آخر هفته در کرمان
رئیس پلیس راه شمال استان از وقوع 4 حادثه منجر به فوت در تعطیلات آخر هفته در محور های استان خبر داد.
بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ یوسف نجفی گفت:با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده‌ها و معابر برون شهری استان در تعطیلات آخر هفته متاسفانه بر اثر بی احتیاطی رانندگان 4 فقره تصادف فوتی در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان به وقوع پیوست. وی افزود :در یکی از این حوادث که در کیلومتر 15 محور انار-شهربابک رخ داد، سواری پراید به علت عدم توجه به جلو از مسیر خود منحرفو واژگون شد کهدر این حادثه سرنشین وسیله نقلیه که پسر بچه ای حدودا شش ساله بود، در دم جان خود را از دست داد. وی با اشاره به تصادفی دیگر که در محور اصلی رفسنجان -کرمان به وقوع پیوست، گفت: دراین حادثه، سواری لیفان به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده برخورد کرد.وی افزود: در این حادثه عابر پیاده که پسر بچه ای 14 ساله بود، به شدت مجروح و در نهایت فوت کرد. نجفی درخصوص حادثه محور روستایی مهدی آباد از توابع شهرستان انار گفت: این حادثه به علت عدم رعایت حق تقدم موتورسیکلت نسبت به سواری پراید رخ داد و پسر بچه ای 10ساله که ترک نشین موتورسیکلت بود در این حادثه جان خود را از دست داده است. وی به حادثه آخر که در محور اصلی رستم آباد- بم به وقوع پیوست نیزاشاره کرد و افزود: در این حادثه سواری سمند به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود منحرف و واژگون شد و راننده خودرو سمند در دم جان خود را از دست داد.

عامل تغییر در انتخاب
رشته تحصیلی دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیرجان گفت :فردی که با ورود به صفحه انتخاب رشته یکی از بستگانش در انتخاب رشته وی تغییراتی ایجاد کرده بود، توسط پلیس فتای سیرجان دستگیر شد.
سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: با ارائه شکایت فردی به پلیس فتای شهرستان با موضوع تغییر در انتخاب رشته کنکور، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی اظهار کرد: این فرد در اظهارتش به پلیس عنوان کرد با توجه به رتبه کسب شده ام در کنکور، رشته پزشکی را انتخاب کردم، اما در زمان اعلام نتایج ،رشته ای قبول شدم که جزء اولویت های انتخابی من نبود و به همین منظور، جهت روشن شدن موضوع به سازمان سنجش مراجعه و پس از بررسی درخواستم توسط سازمان سنجش، اعلام کردند که شما در مدت 24 ساعت چندین مرتبه اقدام به تغییر انتخاب رشته کرده اید و رشته قبولی شما از رشته های انتخابی تان است، حال با ارائه شکایت خواهان رسیدگی به این موضوع هستم که چه کسی انتخاب رشته من را تغییر داده است. فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: با توجه به اظهارات فرد شاکی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارگاهان تخصصی پلیس فتا قرار گرفت و سرانجام پس از گذشت یک ماه تحقیقات فنی و تخصصی فرد مورد نظر که از بستگان نزدیک شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *