سایت خبری پیام ما آنلاین | در مسابقات هنرهای فردی، پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور کرمانی ها قهرمان شدند

در مسابقات هنرهای فردی، پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور کرمانی ها قهرمان شدند





۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۳

در مسابقات هنرهای فردی، پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور
کرمانی ها قهرمان شدند

دومین دوره مسابقات تیمی و اولین دوره مسابقات انفرادی هنرهای فردی، پهلوانی و زورخانه ای کارگری قهرمانی کشور روزهای 24 تا 26 آذر در محل سالن کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر کرمان و با حضوردکتر سید امیر حسینی ریاست محترم فدراسیون، مسعود نخعی، رئیس هیات ورزشی کارگری، علی هاشیریان، رییس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان ، حاج محمد صنعتی پیشکسوت و ورزش یاراستان کرمان و جمع دیگری از مسئولان و ورزشکاران و علاقمندان ورزش زورخانه ای برگزار شد.
در این مسابقات که به همت هیات ورزش کارگری و انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان و با حضور150 نفر در قالب 14 تیم بر گزار شد، تیم های کرمان( دو تیم)، سیستان و بلوچستان، همدان، اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی و جنوبی، تهران، فارس، البرز، قزوین، اراک و یزد شرکت داشتند و در مجموع تیمی، استان های کرمان، اصفهان و فارس مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
درپایان این مسابقات که دربخش هنرهای فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، 2 ، 3 ، 4 میل بازی و بالاتر ، سنگ(70 کیلو) ، کباده(18 کیلو) و میل گیری سنگین(30 کیلو) برگزار شد، در رشته چرخ چمنی، کرمان بر سکوی نخست قرار گرفت، فارس دوم شد و اصفهان به مقام سوم رسید.
در رشته سنگ، تیم فارس اول شد و تیم های کرمان و اصفهان نیز مقام دوم و سوم را کسب کردند.
در رشته میل گیری سنگین، اصفهان مقام نخست را بدست آورد، استان مرکزی به مقام دوم رسید و فارس هم سوم شد. در رشته میل بازی، تیم های کرمان 1 و کرمان 2 به همراه اصفهان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در کباده، پس از اصفهان که قهرمان شد، تیم های اراک و کرمان دررتبه های دوم و سوم ایستادند.
همچنین در چرخ تیز تیم‌های کرمان، همدان و فارس حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
لازم به ذکر است دوره اول مسابقات تیمی زورخانه‌ای کشور، شهریور ماه امسال و به میزبانی خراسان جنوبی برگزار و تیم میزبان با کسب 243 امتیاز قهرمان شده بود و تیم های کرمان با 206 امتیاز و اصفهان با 89 امتیاز سوم مقام های دوم و سوم را کسب کرده بودند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *