سایت خبری پیام ما آنلاین | خواندنی هایی جالب از آخرین بازی مس کرمان در نیم فصل اول لیگ یک

خواندنی هایی جالب از آخرین بازی مس کرمان در نیم فصل اول لیگ یک





۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۲

خواندنی هایی جالب از آخرین بازی مس کرمان
در نیم فصل اول لیگ یک

بازی تیم‌های مس کرمان و اکسین البرز خاطره‌ی خوبی از آخرین بازی نیم فصل اول برای هواداران تیم کرمانی برجای گذاشت و آن‌ها بعد از مدت‌ها پیروزی تیم خود با اختلاف گل را در کرمان تجربه کردند.
بازیکنان مس به دلیل اتفاقات و فیلم‌هایی که در روزهای اخیر در فضای مجازی در رابطه با برخی از بازی های فوتبال در ایران منتشر شده بود، با پارچه بزرگ خلیج فارس وارد زمین شدند و هواداران مس نیز در چند نوبت شعار خلیج فارس را در ورزشگاه طنین انداز کردند.
احسان پورشیخعلی یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ تیم فوتبال مس را در ثانیه 30 بازی ثبت کرد تا در این زمینه یک رکورد جالب را ثبت کرده باشد.
فرهاد سالاری نیز با اخراج دقیقه 16 خود البته یک رکورد دیگر را نیز برای مس ثبت کرد که البته اخراج او با اعتراض شدید کادر فنی مس و تماشاگران همراه بود چراکه معتقد بودند کارت زرد اولی که به سالاری داده شد بسیار سخت‌گیرانه بود.
با وجود اینکه علی لطیفی به عنوان سرمربی اکسین روی نیمکت نشسته بود اما نام او در لیست تیم اکسین نبود و جای سرمربی این تیم در لیست آن خالی مانده بود.
هواداران مس که خاطره‌ی خوبی از ارشاد یوسفی و بازی او برای مس نداشتند، بعد از اینکه او سه گل را در نیمه‌ی اول از تیم سابقش دریافت کرد، به شکل طعنه‌آمیزی به تشویق او پرداختند!!
در نیمه‌ی دوم و در یک صحنه بازیکنان مس با نفرات ذخیره تیم اکسین که پشت دروازه‌ی مس مشغول گرم کردن خود بودند درگیری شدیدی پیدا کردند.
همچنین فرشید علیزاده از تیم مس و میثم آقابابایی بازیکن اکسین درگیری شدیدی با یکدیگر پیدا کردند.
منصور ابراهیم‌زاده که برای پیروزی تیمش در این بازی خود را به آب و آتش زده بود در یک صحنه که بازی در جریان بود به داخل زمین رفت تا توپ اضافی را از زمین خارج کند.
گوینده‌ی ورزشگاه باهنر به شکلی جالب و هیجان‌انگیز اطلاعات بازی را اعلام می‌کرد که به شدت مورد استقبال هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *