پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۲

مرحله ششم مسابقات اسلالوم کشور در یزد
برگزار شد
دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی حاصل کار کرمانی ها
ششمین مرحله مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در یزد برگزار شد و تیم کرمان با کسب دو مقام اولی و یک مقام دومی به کار خود در این مرحله از مسابقات پایان داد.
در این مسابقات که جمعه هفته گذشته و در در سه کلاس زیر 1500 سی سی ، 1500 تا 2000 سی سی و کلاس آزاد آقایان در دو کلاس : زیر 1500 سی سی ، 1500 تا 2000 سی سی بانوان انجام شد، در کلاس 1500 سی سی آقایان، محمدرضا صفاری و در کلاس 2000 سی سی بانوان، سیما یزدانپناه حائز رتبه اول شدند، همچنین در کلاس آزاد، حمید جعفری از کرمان به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت. لازم به ذکر است این مسابقات با شرکت 60 اسلالوم کار مرد و زن از استان‌های کرمان، گیلان، مازندران، تهران، سیستان و بلوچستان، یزد و اصفهان در محل پیست اتومبیلرانی حضرت امیر (ع) یزد برگزار گردید.

با پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور
شهرداری سیرجان قهرمان شد
تیم شهرداری بم نیزعنوان سومی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان کشور را پس ار آینده سازان نجف آباد، از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در بخش زنان جمعه هفته گذشه ادامه یافت. در مهمترن دیدار، آینده سازان میهن نجف آباد با حساب 3 بر صفر از سد قشقایی شیراز گذشت و در رتبه دوم باقی ماند تا شهرداری سیرجان با تفاضل گل بهتر، نیم فصل نخست را با صدرنشینی به اتمام برساند. شهرداری بم نیز با 22 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

لیگ دسته یک والیبال نوجوانان؛
گل گهر صعود کرد، بارز کرمان حذف شد
مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال نوجوانان با معرفی 6 تیم برتر به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران در رده سنی نوجوانان پسر جام «شهدای منا» پس از پنج روز رقابت 10 تیم شرکت کننده به پایان رسید.
در گروه یک این رقابت ها که به میزبانی قم برگزار شد، تیم گل گهر سیرجان با سه برد و 10 امتیاز صدرنشین شد و تیم های کریمه قم و فرش محتشم کاشان با سه برد و به ترتیب 9 و 8 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند و به همراه گل گهر سیرجان راهی مرحله نهایی لیگ دسته یک نوجوانان شدند. در این گروه تیم های بختیاری ورامین و لاستیک بارز کرمان در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند و از راه یابی به دور بعدی بازماندند. در گروه دوم نیز تیم های نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، اتحاد جوان مریانج همدان، سپهر الکتریک قزوین، عقاب سبلان و شهرداری بجنورد در دامغان به مدت پنج روز با هم مسابقه دادند.
در نهایت در این گروه تیم اتحاد جوان همدان با 4 برد و 11 امتیاز صدرنشین شد، تیم های سپهر الکتریک قزوین (سه برد و 9 امتیاز) و شهرداری بجنورد (دو برد و هفت امتیاز) در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و به همراه نماینده همدان راهی مرحله نهایی لیگ دسته یک نوجوانان شدند. در گروه دوم تیم های نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان و عقاب سبلان در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند و از راه یابی به مرحله نهایی بازماندند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *