پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پرونده نرگس کلباسی روی میز دیپلماسی آقای ظریف متشکریم

پرونده نرگس کلباسی روی میز دیپلماسی آقای ظریف متشکریم





۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰

پرونده نرگس کلباسی
روی میز دیپلماسی
آقای ظریف
متشکریم
آقای دکتر ظریف متشکریم. این صادقانه‌ترین جمله‌ای است که می‌تواند در خصوص وزیر امور خارجه ایران در دوران صدارتش بیان کرد. وزیری که در اوج مشغله‌های کاری‌اش در سفر به هندوستان به خواسته دختر گرفتار و انسان‌دوست ایرانی در هندوستان پاسخ مثبت داد و انتظار می‌رود نتیجه تلاش دستگاه دیپماسی ایران: نجات دختر ایرانی از گرداب بی‌عدالتی در یکی از ایالت‌های هندوستان باشد.
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، نرگس کلیاسی اشتری، دختر ایرانی که برای کمک به کودکان بی‌پناه در یکی از ایالت‌های هندی زندگی‌اش را وقف کرده و در اثر اتهام‌های بی‌اساس گرفتار بی‌عدالتی سیستم قضایی در این ایالت شده، چند روز پیش در کانال تلگرامی‌اش نوشد: خبردار شدم که آقای دکتر ظریف, وزیر محترم امور خارجه در آینده ای نزدیک به هند سفر خواهند کرد. امیدوارم در میان مشغله فراوان کاری فرصتی برای گفتگو درباره پرونده من برایشان فراهم شود. در این مدت مجموعه وزارت امور خارجه و بویژه سفارت و کنسول حیدرآباد بزرگوارانه و مهربانانه نهایت همراهی را با من داشتند و قدردان این عزیزان هستم و خواهم بود اما آنچه که از شرایط پیداست ظاهرا مقامات هندی در سطح محلی قانون ستیزتر از آن هستند که بر پایه عدالت و انصاف عمل کنند. شاید حضور آقای ظریف آخرین امید من باشد… امید به خدا.
و خبر مهم 13 آذر 95 این بود که وزیر امور خارجه کشورمان یکی از برنامه‌های خود را به پیگیری پرونده این دختر ایرانی اختصاص می‌دهد و این نشان می‌دهد که چرا باید بگوییم: آقای ظریف متشکریم.
نرگس کلباسی اشتری با انتشار عکسی از دیدارش با محمد جواد ظریف و سفیر ایران در هند نوشت:
بسیار خوشحالم که امروز صبح توانستم با آقای دکتر ظریف, وزیر محترم امور خارجه ایران ملاقات کنم.
ایشان به خوبی در جریان پرونده من بودند و مرا می شناختند. به ایشان گفتم که کارهای شما را دنبال می کنم و تلاش هایتان را در رسانه ها می خوانم و به شما افتخار می کنم و ایشان نیز در پاسخ گفتند تلاش شما برای کمک به کودکان و مردم فقیر باعث افتخار ماست و می دانم بسیاری از مردم ایران شما را دوست دارند و پیگیر خبرهایت هستند و خوشحالم علیرغم سختی های بسیاری که کشیده ای ولی همچنان مقاوم هستی.
می دانم که پرونده من به دادگاه محلی رایاگادا مربوط می شود و مجموعه وزارت امور خارجه ایران در دو ماه گذشته تمام تلاش خود را برای کمک به من انجام داده و بیش از این چیزی در اختیار اینها نیست. خواستم شادی خود را از حمایت کشورم و وزیر محترم امور خارجه بیان کنم. ایشان مهربان, فروتن و دوست داشتنی هستند و هر چه که در مورد ایشان خوانده و شنیده بودم صدق می کند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *