پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخشش هنرمندان کرمانی در جشنواره بین المللی تئاتر معلولین

درخشش هنرمندان کرمانی در جشنواره بین المللی تئاتر معلولین





۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲

درخشش هنرمندان کرمانی در جشنواره
بین المللی تئاتر معلولین
هنرمندان گروه نمایشی «گاوی که می خواست شیر باشد» در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین خوش درخشیدند.
نمایش “گاوی که می‌خواست شیر شود” به کارگردانی مشترک محسن میرزایی و ایمان تاج سلیمان و نوشته‌ی ایمان تاج سلیمان، کار مشترک گروه تئاتر زا و گروه تئاتر آفتاب با حضور هنرمندان توان‌یاب کرمان در بخش کودک ونوجوان چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر معلولین امیدآفرین در اصفهان شرکت کرد و موفق به کسب جوایز و عناوینی شد.این نمایش که سه بار در کرمان اجرای عموم شده‌است، با پنج بازیگر که اصطلاحا سه نفر آنها بازیگر توان‌یاب و دو نفر آنها بازیگر همراه هستند در این جشنواره شرکت کرده‌است.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، مراسم اختتامیه این جشنواره، در تالار 22 بهمن شهر اصفهان با حضور هنرمندان و مسئولان کشور و استان اصفهان برگزار شد و برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر معلولین در سه بخش صحنه ای، کودک و نوجوان و خیابانی به شرح ذیل معرفی شدند.
رتبه اول طراحی لباس
اهداء دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه مبلغ ده میلیون ریال وجه نقدی را به خانم سیمین سلطانی به خاطر طراحی لباس نمایش گاوی که می خواست شیر باشد از استان کرمان اعطا می نماید.
هیئت داوران رتبه سوم بازیگری جسمی حرکتی مرد شامل لوح تقدیر به همراه مبلغ هر کدام جداگانه دومیلیون و پانصد هزار ریال وجه نقدی را به آقایان علی برهانی و حسن مختارآبادی بازیگرنمایش گاوی که می خواست شیر باشد از استان کرمان اعطا می نماید.
بازیگری همراه دوم مرد
اهداء لوح تقدیر بازیگری همراه مرد به همراه مبلغ هر کدام جداگانه هفت میلیون ریال وجه نقدی را به آقای محسن میرزائی بازیگر نمایش گاوی که می خواست شیر باشد از استان کرمان و آقای امیر شیخ جبلی بازیگر نمایش بزبزقندی و گرگ ناقلا از استان اصفهان اعطا می نماید.
بازیگری همراه اول زن
اهداء دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه مبلغ ده میلیون ریال وجه نقدی را به خانم مهدیه فخاری پور بازیگر نمایش گاوی که می خواست شیر باشد از استان کرمان اعطا می نماید.
رتبه اول نمایشنامه نویسی
اهداء دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه مبلغ ده میلیون وجه نقدی را به آقای ایمان تاج سلیمانی به خاطر نمایشنامه نویسی نمایش گاوی که می خواست شیر باشد از استان کرمان اعطا می نماید.
رتبه سوم کارگردانی
هیئت داوران رتبه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر به همراه هر کدام جداگانه مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقدی را به آقای محسن میرزایی کارگردان نمایش گاوی که می خواست شیر باشد از استان کرمان و خانم مرضیه آقاسی کارگردان نمایش قصه سیبی که نصف نشد از استان اصفهان اعطا می نماید.
ایمان تاج سلیمان نویسنده و کارگردان دوم این نمایش درباره رقابتی بودن این جشنواره گفت:» توان یابان در این جشنواره ثابت می‌کنند که می‌توانند و باید زندگی را زیباتر بسازند اما رقابتی بودن این اتفاق بخش زیادی از انتفاع آن را بی‌اثر می‌کند. این جشواره نباید مسابقه که باید واقعا جشنی باشد برای موفقیت شرکت کنندگان در آن که با دیدن آثار یکدیگر از هم یاد بگیرند که چطور توانستن را صرف کنند.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *