پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰:۱۴

تیم فوتبال راور برای تمرین توپ هم ندارد
به گزارش کاروانسرا از سری مسابقات لیگ برتر استان این هفته تیم محبان موسی بن جعفر راور میهمان تیم شهید میرزایی رفسنجان بود.
این بازی در حالی با نتیجه ۳بر۱ به سود نماینده رفسنجان به پایان رسید که تا پایان نیمه اول تیم راور با گل علی علمداری از حریف خود پیش بود. تیم راور با حساب این باخت در مجموع 6 بازی خود تنها 3 امتیاز کسب کرده است و با توجه به اینکه این تیم فصل قبل در لیگ دست اول استان قهرمان شده است، از نظر اغلب ورزش دوستان این نتایج از تیم راور دور از انتظار است که برای روشن شدن این موضوع، دلایل کادر فنی تیم را جویا شدیم. اما کادر فنی تیم معتقد است سطح بالای مسابقات لیگ برتر استان با مسابقات لیگ یک قابل قیاس نیست و تیم های بزرگی که حتی سابقه حضور در لیگ دست سه کشور را دارا می باشند، عرصه را بر تیم های کم تجربه ای مثل راور تنگ کرده اند. البته از سویی جوان گرایی تیم و در نتیجه کم تجربگی بعضی بازیکنان، آنهم در پست های مهم از دلایل دیگر کادر فنی تیم راور در کسب این نتایج عنوان شده است. همچنین کادر فنی تیم راور به کاروانسرا خاطرنشان می کند وقتی تیم برای تمرین توپ نداشته باشد و برای شرکت در مسابقات لباس فصل گذشته خود را بپوشد و حتی برای بازی هایی که میهمان است با خودرو شخصی عازم مسابقات شود و از آن طرف تیم هایی با اسپانسرهای قوی و هزینه های میلیونی به این مسابقات گام بردارند، عادلانه نیست.

تساوی دختران فوتبالی بم، شهرداری سیرجان را صدرنشین کرد
هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی برگزار شد که بازی حساس شهرداری بم و آینده‌سازان مساوی شد.
هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و در مهمترین دیدار این هفته تیم شهرداری بم صدرنشین جدول لیگ به مصاف تیم آینده‌سازان نجف‌آباد رفت. این بازی حساس در حالی به پایان رسید که در نهایت این دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. کوهستان خسروی بهترین بازیکن شهرداری بم و فروغ موری بهترین گلزن لیگ در این بازی گل های تیم خود را به ثمر رساندند. تساوی این دو تیم در حالی رقم خورد که شهرداری سیرجان با پیروزی 3 بر یک از سد ذوب‌آهن گذشت. تساوی بمی‌ها برابر آینده‌سازان تیم شهرداری سیرجان را به صدر جدول رساند. ضمن اینکه دیدار تیم های قشقایی شیراز و راهیاب ملل سنندج نیز با تساوی یک بر یک پایان یافت.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *