پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رونمایی از طرح میدان اول «هفت باغ» در شورا

رونمایی از طرح میدان اول «هفت باغ» در شورا





۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۱۰

رونمایی از طرح میدان اول «هفت باغ» در شورا
عطیه بهره بر
نشست عمومی شورای شهر کرمان در حالی برگزار شد که از طرح شهرداری کرمان برای میدان اول هفت باغ رونمایی شد.
این نشست شب گذشته با یک ساعت تأخیر برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که صدیقه زاهدی، عضو شورا، به دلیل فوت مادرش در جلسه حضور پیدا نکرده بود و دیگر اعضای شورا به دنبال او رفتند تا به جلسه بیاید. در ادامه گزیده‌ای ازآنچه در این نشست گذشت، بخوانید:
بابایی، شهردار کرمان: با اشاره به میدان اول هفت باغ: با توجه به مشارکتی که بین شرکت عمران هفت باغ علوی و شهرداری هست، قرار شد طرحی در خور شان آماده شود. 50 درصد میدان هفت باغ در مالکیت شرکت عمران هفت باغ و 50 درصد در مالکیت شهرداری است.
افضلی، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور آمودان: طرح این میدان به‌گونه‌ای طراحی‌شده که فضای کامل و سرزنده‌ای را ارائه کند و پاسخگوی نیازهای جامعه و فرهنگ و هنری باشد. میدان آسمان اول (میدان اول هفت باغ) دروازه ورودی شهر و هفت باغ است و ۴۰ هکتار زمین نهفته در این محدوده وجود دارد. در طراحی این میدان از مصداق‌های موجود در طراحی باغ‌های شهر کرمان استفاده‌شده است. سعی شده در طراحی این میدان از طرح‌های قالی کرمان نیز ایده گرفته شود. در این مجموعه ۷۵۰۰ واحد پارکینگ در نظر گرفته‌شده است. طراحی مسیر دسترسی به‌گونه‌ای است که از زیرگذر برای این میدان استفاده شود و برای تردد و برای دسترسی به میدان از مسیر اطراف میدان استفاده شود.
مشرفی، رییس شورا: در رابطه با زیرگذر فکر می‌کنم هزینه ساخت زیرگذر در این فضا خیلی زیاد می‌شود.
مؤمنی، عضو شورا: استفاده از طرح‌های کرمانی دوباره در این فضا زیره بردن به کرمان است./ چرا همه کنسرت‌ها در سالن‌های ورزشی برگزار می‌شود و یک سالن استاندارد برای موسیقی نداریم؟

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *