سایت خبری پیام ما آنلاین | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰:۰۵

بخشدار گنبکی
از مدیر امور آبفای ریگان تقدیر کرد
آبیار، بخشدار گنبکی با ارسال لوح تقدیر از زحمات پیدایش مدیر امور آبفای ریگان در زمینه پیشبرد پروژه آب و فاضلاب شهر گنبکی تقدیر کرد. در این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای مهندسی حسین پیدایش
ریاست محترم اداره آبفای شهرستان ریگان و شهر گنبکی
بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد پروژه آب و فاضلاب شهر گنبکی تقدیم می دارم. جا دارد تا از همکاری های صمیمانه حضرتعالی در جهت حل مسائل و مشکلات این شهر ، کمال تشکر و قدردانی به عمل آورده، مزید توفیقات روزافزون جنابعالی را از بارگاه ایزد منان مسئلتمی نماییم. حسین آبیار-بخشدار گنبکی

کسب مقام سوم
کشوری در مسابقات قرآن وزارت نیرو
فاطمه کاظمی همسر آقای کوهزادی از همکاران شرکت آبفای کرمان در مسابقات قرآن وزارت نیرو ،مقام سوم کشوری را به دست آورد. سیزدهمین مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو به میزبانی استان یزد در شش رشته حفظ، مفاهیم، زیان آموزی، ترتیل، تفسیر موضوعی، قرائت برگزار شد.
در این سری از مسابقات ، فاطمه کاظمی همسر آقای کوهزادی از همکاران شرکت آبفا موفق شد در رشته زبان آموزی خواهران بعد از شرکت کنندگانی از همدان و یزد در جایگاه سوم قرار گیرد.

مهندسی مجدد
یک حلقه چاه
در ارزوئیه
چاه شماره 5 ارزوئیه بافت، مهندسی مجدد شد. تیمور رجایی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بافت گفت: «به منظور افزایش راندمان آبدهی و دبی چاه شماره 5 ارزوئیه ، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت که با انجام این عملیات، علاوه بر افزایش دبی،مشکل کمبود آب در برخی از مناطق ارزوئیه نیز برطرف شد.» وی افزود: «این عملیات شامل لایروبی، لوله گذاری، احیاء و بازسازی می باشد.»

تعویض 186 دستگاه کنتور خراب در شهرستان رفسنجان
طی آبان ماه، 186 دستگاه کنتور خراب در شهرستان رفسنجان تعویض شد. حسین چرخ انداز رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: «به منظور استاندارد سازی انشعابات مشترکین در آبان ماه 186 دستگاه کنتور خراب در شهرهای انار (51)، حسین آبادگلشن (10)،رفسنجان (91)، سرچشمه (25) وکشکوئیه (9) دستگاه تعویض شد.» وی افزود: «به صفر رساندن کنتور های خراب در استان از اهداف اصلی شرکت می باشد اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابراین تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی می باشد .»
کاهش آب بدون درآمد ،جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین از دیگر مزایای تعویض کنتورهای خراب می باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *