پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۱

درهفته پنجم لیگ دسته اول والیبال کشور؛
کام نماینده های استان کرمان شیرین شد
تیم های لاستیک بارز و گل گهر سیرجان در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور برابر حریفانشان به برتری رسیدند .
از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های ایران عصر روز چهارشنبه هفته گذشته تیم های لاستیک بارز و گل گهر به مصاف حریفان خود رفتند. در این هفته دیداردو تیم لاستیک بارز و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان با نتیجه 3 بر 1 به سود لاستیک بارزی ها همراه بود تا شاگردان سیامک امیر تیموری با کسب 4 پیروزی و 1 شکست در جدول مسابقات 11 امتیازی شده و به رده دوم جدول این گروه از مسابقات صعود کنند . همچنین گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان در این هفته از مسابقات میهمان بختیاری ورامین بود که سیرجانی ها موفق شدند میزبان خود را در این مسابقه با نتیجه 3 بر 0 شکست داده تا دومین پیروزی خود را در این هفته از مسابقات جشن بگیرند. گل گهر نیز تا پایان هفته پنجم مسابقات صاحب 2 پیروزی و 3 شکست است .

با برد 3 – 1 مقابل هنرمندان بیدگل
شهرداری بم
صدرنشین شد
در هفته دهم فوتبال دسته سوم، تیم شهرداری بم در بازی ای که هر لحظه آن بوی گل به مشام می رسید، موفق شد میهمانش تیم هنرمندان بیدگل را با نتیجه 3-1 شکست و به صدر جدول منطقه شرق صعود کند.
این بازی که به میزبانی بم و در ورزشگاه فجر این شهر برگزار شد، با برتری نسبی شهرداری بم آغاز شد و در دقیقه 4، علی وزیری گلزن قهار شهرداری بم روی یک ضربه ایستگاهی دروازه هنرمندان را باز کردتا بازی از ابتدا گل داشته باشد. در ادامه تیم هنرمندان اقدام به ارسال توپ های بلند کردند اما مدافعان و دروازبان بم با درخشش خود مانع فروپاشی دروازه شدند، برخلاف جریان بازی هنرمندان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که با یک ضربه بسیار زیبا توانستند دروازه شهرداری بم را باز و بازی را به تساوی بکشانند. در دقیقه 18 حرکت ترکیبی کیهان میرزاده وحرکت زیبای علیرضا ناصری وارسال زیبای او به تیر یک باضربه زیبای علی وزیری به گل برتری رسیدندو نیمه اول با همین نتیجه 2-1 پایان یافت. شاگردان محمود جادری در نیمه دوم یک بازی زیبا وخلاق را به نمایش گذاشتند و بارها صاحب موقعیت شدند که با درخشش مدافعان ودروازه بان، خانه هنرمندان یکی پس از دیگری از دست رفت، در اواخر بازی و در دقیقه 80 حرکت پا به وزیری وارسال وی برای یاسر رحیمی شوت زیبای اوبه گل سوم رسیدند وبا این پیروزی شهرداری بم صدر نشین منطقه شرق کشور شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *