سایت خبری پیام ما آنلاین | سردار بنی اسد در مراسم آغاز رزمایش ناوگان خودرویی ویژه زمستان 95 : این طرح تا 20 اسفند ادامه دارد

سردار بنی اسد در مراسم آغاز رزمایش ناوگان خودرویی ویژه زمستان 95 : این طرح تا 20 اسفند ادامه دارد





۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۵۹

سردار بنی اسد در مراسم آغاز رزمایش ناوگان خودرویی ویژه زمستان 95 :
این طرح تا 20 اسفند ادامه دارد
صبح چهارشنبه، رزمایش ناوگان خودرویی ویژه طرح زمستانی 95 با حضور فرمانده انتظامی استان، مسئولان و مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد .
سردار» رضا بنی اسدی فر»ضمن تقدیر از ارگان های دخیل در این رزمایش از اجرای طرح ویژه زمستانی از 17 آذر ماه الی 20 اسفند ماه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان،اداره حمل و نقل و راهداری هلال احمر، اورژانس و پلیس راه استان خبر داد و افزود: در این طرح 648 خودرو و 2400 نفر نیروی انسانی و یک بالگرد آماده خدمت رسانی به مردم است .
وی در ادامه از کاهش 7 درصدی تصادفات و کاهش 12 درصدی متوفیان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد : همکاری مردم با پلیس و پیروی از قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و پیشگیری از حوادث جاده ای تاثیر به سزایی دارد .
وی افزود: 21 درصد تصادفات در محورهای برون شهری و 87 درصد تصادفات در محورهای درون شهری رخ داده است که منجر به فوت 194 نفر و مجروح شدن 920 نفر شده است. بنی اسدی شرایط جغرافیای استانی، عدم استاندارد خودروها وعدم مهارت رانندگان را از مهم ترین عوامل تصادفات دانست و گفت : برنامه ریزی مدون و سیاست گذاری ارگان های دخیل در جهت تسهیل آمد و شد در محورهای مواصلاتی استان در محورهای برف گیرو صعب العبور ضروری است .
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری «خلیل همایی» نیز گفت: این رزمایش نشان دهنده تعامل بین سازمان ها و برنامه ریزی صحیح در جهت خدمت رسانی به مردم است.
وی همچنین از کسب رتبه دوم کاهش تلفات انسانی در سطح کشور خبر داد و افزود: در بین عوامل تصادفات عامل انسانی بیشترین نقش را در ایجاد حوادث دارد که با ارتقاء فرهنگ ترافیک این مورد به حداقل خواهد رسید. وی اجرای طرح پایش تصویری به کمک اداره کل راهداری استان در سطح معابر شهری و برون شهری را در کاهش تصادفات ضروری دانست.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *