پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۰۳

۱۴ تن فراورده خام دامی فاسد در جنوب کرمان 

معدوم سازی شد

مطهره ستائی مختاری رئیس اداره نظارت دامپزشکی جنوب کرمان در جمع اصحاب رسانه گفت: در 8 ماهه ابتدای سال جاری 14 هزار و 372 کیلوگرم فراورده خام دامی فاسد از مراکز توزیع، نگهداری و عرضه این محصولات توسط ناظرین بهداشتی دامپزشکی شهرستان ها کشف و معدوم شد.

 وی افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری بیش از 23 هزار مورد بازدید بهداشتی دامپزشکی به صورت منظم و روزانه جهت تضمین سلامت این محصولات و امنیت غذایی شهروندان انجام شد. رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی جنوب کرمان اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف بهداشتی در این مراکز طبق ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور، از تذکر و درج در دفترچه بهداشتی مرکز تا پلمپ واحد متخلف با دستور مراجع قضایی با خاطیان برخورد می شود.  ستائی مختاری عنوان کرد: در هنگام تهیه فراورده های خام دامی به مهر و برچسب بهداشتی دامپزشکی، تاریخ تولید و انقضاء،رنگ، بو و وضعیت ظاهری محصول توجه کرده و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی ازطریق تلفن گویای 1512 به دامپزشکی اطلاع دهید.

 

دستگیری دوسارق حرفه ای داخل خودرو با 6 فقره سرقت 

فرمانده انتظامی «سیرجان» از دستگیری 2 سارق حرفه ای داخل خودرو با 6 فقره سرقت در دو عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ «محمدرضا ایران نژاد» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت . 

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند، یک متهم را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.  سرهنگ ایران نژاد در ادامه گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به چهار فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان سیرجان اعتراف کرد.  وی افزود : در عملیاتی دیگر ماموران کلانتری 13نیز یک نفر سارق را دستگیر می کنند که در بازجویی های پلیس تاکنون به دو فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرده است .  فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: استفاده از پارکینگ برای پارک خودوها ، قرار دادن خودرو در مکانهای روشن و پرتردد در هنگام پارک مانند خیابان ها و نصب تجهیزات ایمنی به روی خودرو مانند قفل کاپوت ، نصب دزد گیر ، قفل فرمان و قفل پدال در کاهش سرقت بسیار موثر است 

 

انهدام باند سارقان با 11 فقره سرقت در زرند 

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری اعضای 4 نفره باند سرقت منزل و احشام و کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ «نور علی چوگانی» گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و احشام به شیوه مشابه ، ماموران این فرماندهی تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.  وی  افزود:  ماموران کلانتری 11 این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری مظنون اصلی پرونده که فردی سابقه دار است شدند و وی را در یکی از روستاهای شهرستان در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.  فرمانده انتظامی زرند بیان داشت: در بازجویی های به عمل آمده، متهم به همدستی سه نفر دیگر اقرار، که پس از دستگیری سارقان تحت تعقیب و بازجویی های بعمل آمده به 11 فقره سرقت شامل منزل 6 مورد ،احشام 3 رأس و کابل مخابراتی2 مورد اعتراف کردند. 

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *