پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۴۵

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان

 عبور شهرداری سیرجان از سد همیاری آدربایجان غربی 

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشورمان با انجام 3 دیدار پیگیری شد. 

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیروز (جمعه) در حالی برگزار شد که تیم شهرداری بم به دلیل حضور در رقابت‌های دانشجویی بلژیک غایب بود.

در غیاب شهرداری بم، تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با نتیجه 5 بر صفر مقابل خیبر خرم‌آباد به پیروزی رسید و توانست در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد. تیم شهرداری سیرجان هم در این هفته از مسابقات با نتیجه 2 بر یک از سد تیم همیاری آذربایجان غربی گذشت. دیدار دو تیم پالایش گاز ایلام و تیم قشقایی با پیروزی یک بر صفر ایلامی‌ها به پایان رسید. در ادامه این رقابت‌ها، بازی عقب افتاده دو تیم شهرداری بم و راهیاب ملل سنندج هم روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

 

هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان

باختی دیگر برای بمی ها 

در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان تیم شهید چمران لارستان با پیروزی بر تاسیسات دریایی توانست جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر حفظ کند.

به گزارش ایسنا، هفته ششم دور رفت دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با سه دیدار دیروزجمعه پیگیری شد. در اولین دیدار تیم مدعی و صدرنشین شهید چمران لارستان در خانه مقابل دیگر تیم مدعی این فصل یعنی تاسیسات دریایی، با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ پیروز شد. این تیم با کسب ۱۰ امتیاز توانست جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر هندبال تداوم ببخشد. در دیگر دیدار، شهرداری بم و هدف پویان قم در بم به دیدار یکدیگر رفتند که در نهایت تیم هدف پویان جوان قم با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ به برتری دست یافت. در آخرین بازی نیز تیم هیات البرز میزبان ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت ذوب آهن با نتیجه ۳۱ بر ۲۷ از سد هیات البرز گذشت. فولاد مبارکه سپاهان این هفته استراحت داشت تا در هفته آینده با آمادگی بیشتر به مصاف حریف خود برود.

 

برتری بلند قامتان کرمانی درهفته چهارم لیگ والیبال 

درهفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های مردان ایران تیم لاستیک بارز کرمان برحریف خود غلبه کرد.

درهفته چهارم لیگ دسته یک باشگاه های ایران،عصرپنج شنبه در کرمان تیم لاستیک بارز این شهر درجدال با تیم هتل بختیار ورامین به برتری3بر1رسید. همچنین همزمان با این بازی درشهر اصفهان درهمین گروه دوتیم گل گهرسیرجان و پدافند اصفهان در برابر هم قرارگرفتندکه با باخت گل گهرسیرجان بانتیجه1بر3همراه بود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *