پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴

موسسه کاسپین موظف به ایفای تعهدات تعاونی اعتبار فرشتگان است

هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف به انتقال  دارایی ها و بدهی های تعاونی منحله فرشتگان به موسسه کاسپین با تاکید بر حفظ منافع سپرده گذاران است. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها در خصوص تعاونی اعتبار منحله فرشتگان، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع سپرده گذاران محترم به اطلاع می رساند: موسسه اعتباری کاسپین در تاریخ 27. 12. 1394 و براساس مصوبه مورخ 5. 8 . 1394 شورای پول و اعتبار، با انحلال تعدادی از تعاونی های اعتبار از جمله تعاونی اعتبار فرشتگان، تشکیل شده است. هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف است در چارچوب قوانین و مقررات، کلیه دارایی ها و بدهی های این تعاونی را به موسسه اعتباری کاسپین انتقال دهد. در این راستا لازم است هیأت مدیره موسسه کاسپین با نهایت دقت، حفظ منافع سپرده گذاران را در اولویت کاری خود قرار دهد.

 

کانون سردفتران با دقت و سلامت به حل مشکلات بپردازد

اولین نشست اعضای هیأت مدیره دومین دوره کانون سردفتران و دفتر یاران استان کرمان با مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان در این نشست که با موضوع خط‌مشی و اهداف کانون سردفتران و دفتر یاران برگزار شد، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات کانون، شاهد انتخاباتی سالم و بدون حاشیه بودیم اظهار داشت: «کارآمدی یک مجموعه درگرو همدلی و همکاری اعضای آن است و کانون سردفتران به‌عنوان یک نهاد صنفی که عهده‌دار ارائه خدمت به قشر سردفتران و دفتر یاران است باید با دقت ، سلامت و صلابت بتواند در فضایی آرام به حل مشکلات این قشر بپردازد.» وی ادامه داد: «دفاتر اسناد رسمی به‌عنوان پیشخوان ارائه خدمات ثبتی به آحاد مردم  نقش مهم و سازنده‌ای در شکل‌گیری تفکر جامعه نسبت به سازمان ثبت‌اسناد و املاک و هویت بخشی به این مجموعه دارد.» طالبی زاده از قانون‌مداری و تعهد کاری به‌عنوان دو رکن اساسی در فعالیت سردفتران یادکرد و بیان داشت: «کانون سردفتران که مهم‌ترین نهاد متولی در امر آموزش و ارتقای سردفتران است باید تقویت این دو رکن را در میان سران دفاتر و دفتر یاران وجهه و همت خود گمارد و از این طریق به شکل‌گیری نظم حقوقی و امنیت اجتماعی در جامعه کمک نماید.» وی اضافه کرد: «پیگیری فعالیت‌های سابق که توسط هیأت مدیره اولین دوره کانون در سطح استان صورت پذیرفته از اولویت‌های دیگر اعضای فعلی است که طرح و اقداماتی که تاکنون صورت گرفته هرچه سریع‌تر باید تکمیل شود.» 

 

۶ بیمار مشکوک به آنفلوانزا در انار بستری شدند

 مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از بستری شدن 6  بیمار مشکوک به آنفلوانزا در بیمارستان ولی‌عصر(عج) انار خبر داد.

به گزارش مهر علی ریاحی اظهار کرد: «با توجه به فرارسیدن فصل سرما موارد دارای علائم سرماخوردگی و علائم مشابه با آنفلوانزا به‌طور طبیعی افزایش داشته است که موارد بدحال و پرخطر آن‌ها بستری می‌شوند، به‌هیچ‌وجه افزایش غیرطبیعی در موارد نداشته‌اند.» وی افزود: «در چند روز گذشته بنا به نظر پزشکان شش نفر از کسانی که با علائم آنفلوانزا به دلیل وجود علائم حاد زمینه‌ای ازجمله دل‌درد شدید، تب و لرز شدید و مشکلات تنفسی مشکوک به آنفلوانزا تشخیص داده شدند در بیمارستان ولی‌عصر(عج) شهرستان انار بستری‌شده‌اند.» وی ادامه داد: «تست آنفلوانزا از این شش بیمار گرفته‌شده و به آزمایشگاه مرکزی در تهران ارسال‌شده و منتظر پاسخ آن هستیم اما هنوز به ما اعلام‌نشده که تست این افراد مثبت است و قطعاً به آنفلوانزا مبتلا شده‌اند.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *