پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در ادامه نتایج ضعیف مس در لیگ دسته یک مس به قطار سوخته هم نه نگفت

در ادامه نتایج ضعیف مس در لیگ دسته یک مس به قطار سوخته هم نه نگفت





۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹

در ادامه نتایج ضعیف مس در لیگ دسته یک

مس به قطار سوخته هم نه نگفت

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ادامه رکورد زدن های منصورخان ابراهیم زاده به پایان رسید. این هفته از رقابت ها عصر پنج شنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و مس کرمان در ادامه نتایج بی ارزش خود، میزبان تیم بحران زده مالی اما سرشار از انگیزه راه آهن بود و در مقابل این تیم به دهمین تساوی خود دست یافت تا با این تعداد تساوی از 15 بازی، رکورد عجیب ولی به دردنخوری را از خود به جا بگذارد.

بعد از این بازی و کسب نتایج ناامیدوار کننده مس، تصمیم گرفتم دور این تیم را خط قرمز بکشم و دیگر کاری به مدل بازی ها و نتایج آن نداشته باشم، همان کاری را که مدت هاست تقریبا تمام مردم کرمان انجام داده اند و دیگر نه وضعیت مس کرمان برایشان مهم است نه نتیجه بازی هایش، اما باز همان وظیفه خبرنگاری، مرا مجبور کرد تا به آن بپردازم و از فرصت سوزی های بی دلیل این تیم بنویسم، فرصت هایی که به احتمال زیاد در آخر فصل باعث تشکیل کمیته فرمالیته پی گیری نتایج مس و بررسی دلایل عدم صعود به لیگ برتر می شود، همان فرمول تکراری، کلیشه ای که فقط باعث رفع مسئولیت از گردن دوستان عزیزمان در مجموعه باشگاه مس می گردد.

مس این هفته هم مساوی کرد، عین آب خوردن، انگار نه انگار که تیم در خانه و مقابل تیم بحران زده ای قرار گرفت که هر روز خبر انحلال و اعتصاب و مشکلات مادی در صدر خبرهای لیگ یک داشت. خسته شدیم از این روند بازی و نتایج و صحبت های مربیان و دیدگاه های مدیرعامل. خسته شدیم ازاین همه گفتن و به گوش کسی نرسیدن. خسته شدیم از این همه توپ را به زمین دیگران انداختن.

در هر حال مس یک تساوی دیگری به کارنامه خودش در لیگ دسته یک امسال اضافه کرد و با 19 امتیاز در همان 11 حدول باقی ماند، گل های این بازی را وحید اسماعیل بیگی در دقیقه 31 و محمدرضا سلیمانی در دقیقه 33 برای راه آهن به ثمر رساندند. منصور ابراهیم زاده پس از کسب دهمین تساوی در پانزدهمین دیدار فصل برابر راه آهن گفت: امروز اصلا خوب ظاهر نشدیم وداوری هم خوب نبود ولیگ یک اصلا نظارت درستی ندارد.

وی به جو ورزشگاه اشاره کرد و افزود : شعارهایی که داده شد باعث بی انگیزه شدن تیم می شود و باید بررسی شود چرا ما هر وقت در کرمان بازی داریم نتیجه خوبی نمیگیریم .

ابراهیم زاده به شایعه های قبل از بازی اشاره کرد و گفت : چرا باید اعلام کنند این تیم راه آهن فقیر است پول آمدن را ندارد و بعد ببینیم با هواپیما آمده اند و … باید دید هدف از این شایعه سازی ها چیست.

این در حالی است، اگر مس رفسنجان بازی این هفته اش را در مقابل بادران برده بود، هم اکنون سایه سنگین این تیم را بالای سر خود حس می کرد، هرچن همین الان هم بجز مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان و خیبر خرم آباد هم منتطر کوچکترین لغزشی از سوی مس کرمان هستند تا جایگاه این تیم را در رده 11 جدول تصاحب کنند.

مس هفته آینده میهمان نفت مسجد سلیمان است، دیداری که حکم 6 امتیاز دارد و برد هر کدام از این دو تیم مسلما تغییراتی را در جدول رده بندی به دنبال خواهد داشت.

گل گهر سیرجان نیز در ادامه نتایج متعادل خود در سیرجان و در حالیکه 2 بار از میهمان اراکی خود، آلمینیوم عقب افتاده بود با 3 گل از مهرداد آوخ و حمید گلزاری 3-2 حریف را با شکست روانه کرد و سه امتیاز شیرین به اندوخته های خود اضافه و در رده سوم جدول قرار گیرد. مس رفسنجان هم که دقایق پایانی را با 10 نفر بازی می کرددر مقابل تیم اکبر میثاقیان در بادران تهران به تساوی 1-1 دست یافت و تا حد زیادی از منطقه خطر دور شد.

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *