پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در پی جوابیه شرکت برق جنوب استان آقای مدیر عامل! قدم به اتاق شیشه ای بگذارید

در پی جوابیه شرکت برق جنوب استان آقای مدیر عامل! قدم به اتاق شیشه ای بگذارید





۸ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۰۶

در پی جوابیه شرکت برق جنوب استان 

آقای مدیر عامل!

قدم به اتاق شیشه ای بگذارید

پیام ما- در شماره 769 مورخ 22/8/95 روزنامه پیام ما مطلبی به نقل از سایت سفیر جنوب با عنوان مجروح شدن یکی از اهالی روستای بخش جبالبارز جنوبی توسط مأمورین اداره برق منتشر شد که شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان اقدام به ارسال جوابیه‌ای نمود که عیناً در شماره 774 پیام ما چاپ شد و در ادامه آن ذکر گردید که خبرنگار پیام ما برای بررسی بیشتر موضوع قصد برقراری تماس با مدیرعامل شرکت برق جنوب را داشت که ممکن نشده و برای ایشان پیامکی ارسال داشته است. پس از توضیح روزنامه در ادامه جوابیه شرکت برق جنوب، روابط عمومی این شرکت تماس‌های متعددی با دفتر روزنامه برقرار داشته و اظهار می‌دارد که چرا منتشر کردید که پیامک زدید و این پیامک کجاست. تصویر اسکرین شات از پیامک ارسالی حاوی شماره و تاریخ و ساعت برای روابط عمومی محترم ارسال گردید که ایشان اعلام داشتند این شماره مربوط به مدیرعامل این شرکت نیست!

پس‌ازاین جریان و علیرغم اینکه تصویر پیامک و ساعت و تاریخ  ارسال آن برای شماره‌ای که از عبدالوحید مهدوی نیا، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت برق جنوب داشتیم، روابط عمومی این اداره بابیان اینکه این شماره تلفن همراه مربوط به مهدوی نیا نیست، خواستار انتشار جوابیه‌ای درباره این مطلب شد که باکمال میل پذیرفتیم منتها جوابیه‌ای ارسال نگردید ولیکن تماس‌ها ادامه یافت. به روابط عمومی اعلام کردیم پیرو فرمایش جناب استاندار مبنی بر استقرار دولت شیشه‌ای و پاسخگویی مدیران لطفاً شماره درست مدیرعامل را در اختیارمان بگذارید تا ازاین‌پس در مواقع ضروری که نیاز به اظهارنظر ایشان هست با ایشان تماس بگیریم. مسئول روابط عمومی شرکت برق جنوب در پاسخ گفت که من چنین اجازه‌ای ندارم! و باید از طریق مدیر دفتر ایشان اقدام کنید! ما خواهش کردیم شما اقدام کنید. پس از چند روز پیگیری، مدیر روابط عمومی فرمودند که هنوز پاسخی از ناحیه دفتر مدیرعامل واصل نشده است. اظهاراتی که باعث تعجب گردید. مگر مدیر روابط عمومی یک مجموعه به مدیرعامل آن دسترسی ندارد و مگر قرار نیست دولت پاسخگو باشد؟ وقتی برای گرفتن شماره مدیرعامل یک شرکت استانی برای مصاحبه در مواقع ضروری با این برخوردها مواجه می‌شویم متوجه می‌شویم شعار دولت شیشه‌ای تا چه حد در تفکر برخی مدیران استان کرمان نهادینه‌شده است.

آقای مدیرعامل! شما که روابط عمومیتان برای ثابت کردن اشتباه بودن یک شماره جوابیه‌های مفصل می‌فرستد کاش در جهت شفاف‌سازی و پاسخگویی و در اختیار گذاشتن شماره صحیح شما و امکان دسترسی به شما همان‌قدر سریع و دقیق عمل می‌کرد!

آقای مدیرعامل! دولت محمد احمدی‌نژاد گذشته و مدیران دولت تدبیر و امید خودشان را از مردم می‌دانند و در مقابل مسئولیت‌های اجتماعی پاسخگو! همان ‌طور که در خبرها داشتیم، مدیرعامل محترم راه‌آهن کشور علیرغم این‌که قصوری در قبال حادثه برخورد قطار نداشت برای تسکین آلام آن‌ها استعفا نمود. لذا برادرانه و مشفقانه به شما من‌باب امربه‌معروف و نهی از منکر توصیه می‌کنیم  روند ارتباط خود و نحوه برخورد روابط عمومی خود با مطبوعات مطالبه گر را تغییر دهید و منش و روش خود را با دولت رییس جمهور محبوب و محترم، جناب آقای روحانی هم‌جهت کنید و به مردم و رسانه‌ها پاسخگو باشید. نه اینکه روابط عمومی شما علیرغم چاپ جوابیه، رسانه را تهدید به اقدام قضایی کند و شماره شما را هم در اختیار نگذارد. البته ایشان جوری از شما صحبت می‌کنند که گمان می‌رود حضرت‌ عالی یک شخصیت قدسی دارید و دسترسی هرکسی نباید به شما مقدور و ممکن باشد!

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *