پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در آستانه بازی حساس مس کرمان دربابل خانه ابراهیم زاده در دستان خونه به خونه

در آستانه بازی حساس مس کرمان دربابل خانه ابراهیم زاده در دستان خونه به خونه





۲ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۰۷

در آستانه بازی حساس مس کرمان دربابل
خانه ابراهیم زاده در دستان خونه به خونه

کم کم به نیم فصل لیگ یک نزدیک می شویم و بازی ها هر هفته حساس تر و امتیازاتش باارزش تر از هفته قبل می شود. با اینکه نزدیک به 13 هفته از شروع فصل جدید لیگ می گذرد، اما با توجه به نزدیکی تیم ها به هم، هنوز نمی توان با اطمینان از شانس های اول صعود به لیگ برتر و کاندیداهای سقوط به لیگ پایین تر نام برد، هم اکنون تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی تیم های صدرنشن و فجر سپاسی و استقلال اهواز تیم های فانوس به دست جدول رده بندی محسوب می شوند.
هفته 14 این مسابقات امروز در شهرهای مختلف ایران و با انجام 9 دیدار انجام می شود و در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل اول، تیم متمول خونه به خونه، در ورزشگاه هفتم تیر و خالی از تماشاگر خود میزبان لاله های نارنجی کرمان است. این بازی که احتمالا در شرایط نامساعد جوی برگزار خواهد شد، از چند جهت برای هر دو تیم حائز اهمیت است، اول اینکه بازی این دو تیم در فصل گذشته با حواشی و حرف و حدیث های زیاد همراه بود و هنوز اتفاقات درون زمین و صحبت های تند مالک تیم بابلی را قبل و بعد از بازی که در رسانه ها و تلویزیون به تیم و سرمربی وقت تیم مس( اکبر میثاقیان) برزبان آورد، فراموش نکرده ایم. ضمن اینکه فاصله 6 امتیازی دو تیم در جدول رده بندی نشان دهنده حساسیت این بازی است، چرا که اگر مس برنده این بازی باشد، ضمن اینکه فاصله خود را با تیم خونه به خونه به 3 امتیاز کاهش می دهد، خود را به صدر جدول هم نزدیک می کند. خونه به خونه علیرغم هزینه های بالایی که برای تیم خود انجام داده، تا اینجای مسابقات زیاد تیم قدر و کاملی نشان نداده و با باخت در آخرین بازی خانگی خود نشان داد که در خانه هم تیم شکست ناپذیری نیست و اگر بازیکنان مس بخواهند و فعل خواستن را همانند بازی با استقلال صرف کنند، می توانند به کسب سه امتیاز شیرین و حیاتی این بازی امیدوار باشند، هرچند می دانیم کار سخت و مشکلی در زمین احتمالا باتلاقی این شهر، پیش رو دارد. از آن سو مسی های کرمان با باخت خانگی هفته قبل مقابل سپیدرود رشت، این روزها حال و روز خوشی ندارد و منصور ابراهیم زاده و مسئولان باشگاه مس نتوانسته اند انتظارات هواداران کرمانی را برآورده کنند، شاید کسب امتیازات این بازی بتواند تا حد زیادی هجمه های وارده بر این تیم را کاهش دهد.همه‌ مجموعه مس به خوبی آگاه هستند که از دست دادن امتیاز در این بازی هم می‌تواند کار تیم را در نیم فصل اول سخت‌تر کند و چه بسا باعث کوچ اجباری ابراهیم زاده از کرمان و جانشینی مربی دیگری در این تیم شود.
مس در این بازی از حضور احمد زنده‌روح، مجید ایوبی و مهدی دغاغله به دلیل مصدمیت محروم است، ضمن آنکه در آن سوی میدان نیز تیم میزبان هم به علت مصدومیت و هم با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چند بازیکن و تماشاگرانش را به همراه ندارد.این بازی از ساعت 15/14 با قضاوت احمد صالحی و با کمک حمید سبحانی و رحیم حاجیلو آغازخواهد شد. برنامه سایر بازی های هفته چهاردهم لیگ دسته یک بر اساس اعلام زیر می باشد؛
فولادیزد – ایرانجوان بوشهر- ساعت 14:15- ورزشگاه شهید نصیری یزد
آلومینیوم اراک – نساجی مازندران- ساعت 14:15- ورزشگاه امام خمینی اراک
سپیدرود رشت – اکسین البرز- ساعت 14:15- ورزشگاه شهید عضدی رشت
مس رفسنجان – ملوان بندرانزلی- ساعت 14:15- ورزشگاه شهداء رفسنجان
خیبرخرم‌آباد – بادران تهران- ساعت 14:15- ورزشگاه تختی خرم آباد
راه‌آهن تهران – نفت مسجدسلیمان- ساعت 14:30- ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر تهران
پارس جنوبی جم بوشهر – گل‌گهر سیرجان- ساعت 14:45- ورزشگاه تختی شهر جم بوشهر

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *