پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نگاهی به نتایج تیم های ورزشی کرمان در چند روز گذشته از اوج گرفتن بسکتبال تا سقوط فوتسال

نگاهی به نتایج تیم های ورزشی کرمان در چند روز گذشته از اوج گرفتن بسکتبال تا سقوط فوتسال





۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۰۲

نگاهی به نتایج تیم های ورزشی کرمان در چند روز گذشته
از اوج گرفتن بسکتبال
تا سقوط فوتسال

در چند روز گذشته تیم های مختلفی از استان کرمان در مسابقات کشوری به مصاف رقیبان خود رفتند و نتایج تلخ و شیرینی را برای ورزش استان رقم زدند که در زیر به اختصار به مرور تعداد از آنها می پردازیم.
دختران کویر کرمان در دومین هفته متوالی بازی خود را واگذار کردند تا در جدول رده بندی نیز با سقوط 4 پله ای مواجه بشوند .
دختران کرمانی که هفته قبل هم برابر تیم سپید رود رشت حاضر نشدند و 3-0 بازنده شدند، در این هفته نیز مهمان تیم دانشگاه آزاد بودند که در پایان با نتیجه 5-0 برابر این حریف قدرتمند تن به شکست دادند تا در جدول رده بندی نیز به رده دهم جدول نزول پیدا کنند .
در هفته دوم لیگ دسته یک والیبال مردان در گروه دوم، تیم گل گهر سیرجان سه امتیازی، میهمان نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان بود و سه بر صفر مغلوب شد. تیم شهرداری بجنورد که قرار بود در هفته دوم لیگ دسته یک میهمان لاستیک بارز کرمان باشد، در این مسابقه حاضر نشد و با باخت فنی سه بر صفر روبرو شد.
تیم نوجوانان مس کرمان که در زمین خود میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان بود با بدشانسی بازی را به میهمان خود واگذار کرد.
در این بازی که در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد، نوجوانان مس موقعیت‌های زیادی را از دست دادند تا حریف اصفهانی با استفاده از تک موقعیت خود در نیمه‌ی دوم با یک گل بازی را به سود خود تمام کند و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.
با این شکست نوجوانان مس در رده‌ی ششم جدول رده‌بندی گروه خود باقی ماندند و با توجه به اینکه هفته‌ آینده با قرعه‌ی استراحت روبرو هستند، بازی بعد خود را روز جمعه 12 آذر ماه در کنگ برابر تیم البدر برگزار خواهند کرد.
تیم نونهالان مس کرمان نیز در بازی هشتم خود در رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور، در یزد میهمان تیم فولاد این شهر بودند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در این بازی ابتدا نونهالان مس با گل محمد علی‌ آبادی‌پیشه در دقیقه 20 از میزبان خود پیش افتادند اما در دقیقه‌ی 35 گل تساوی وارد دروازه‌ مس شد تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.
با این یک امتیاز نونهالان مس 18 امتیازی شدند تا در رده‌ی دوم جدول گروه خود باقی بمانند و برای قطعی کردن صعود خود به دور بعد منتظر هفته‌های آتی باشند.
تیم فوتبال امید مس رفسنجان، از سری مسابقات لیگ برتر امیدها روز جمعه هفته گذشته موفق شد با 3 گل سپاهان اصفهان را با شکست بدرقه کند، تیم گل گهر سیرجان با نتیجه 4 بر یک مغلوب میزبان خود، البدر کنگ شد. ضمن اینکه دیدار تیم های ملوان و مس کرمان به علت بارش شدید باران لغو و به زمان دیگری موکول شد.
اواخر هفته گذشته، بازی معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان با یک دیدار پیگیری شد که تیم‌های آینده‌سازان میهن و شهرداری سیرجان، در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آینده‌سازان میهن با یک بازی بیشتر و 19 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های بم و همیاری آذربایجان غربی با 15 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.شهرداری سیرجان نیز با 7 بازی و 15 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.
در تورنمنت کشتی استان یزد که با شرکت تیم های مازندران، اصفهان، کرمان، شیراز و یزد برگزار شد، کشتی گیران کرمانی پس از مازندران و یزد، در مقام سوم قرار گرفتند.
تیم بسکتبال مس کرمان به سومین پیروزی پیاپی این فصل خود دست پیدا کرد و یک پیروزی شیرین خارج از خانه را کسب کرد.
بلند قامتان مس کرمان که در بازی هفته‌ی چهارم خود در ماهشهر میهمان تیم مهروبان نوین این شهر بودند با ارایه یک بازی خوب و هماهنگ به یک بردباارزش دست پیدا کردند.
در این بازی بسکتبالیست‌های مس که در تمامی کوارترها از حریف خود پیش بودند در نهایت با اختلاف ده امتیاز و با نتیجه‌ی 68 بر 58 میزبان خود را شکست دادند تا سومین پیروزی پیاپی فصل خود را جشن بگیرند.
با این پیروزی بسکتبالیست‌های مس 7 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده‌ی سوم جدول تثبیت کردند و به یک امتیازی صدر جدول رسید و خود را به عنوان یکی از مدعیان صدرنشینی گروه جنوب معرفی کرد.
کوروش شفیعی و مجید شمسی دو ورزشکار رفسنجانی که به نمایندگی از استان کرمان در رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور شرکت کرده بودند، موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز از این مسابقات شدند.
درهفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان، تاسیسات دریایی در تهران میزبان شهرداری بم بود. شاگردان مهرنوش نجف‌زاده با ارائه یک بازی برتر به پیروزی 29 بر 22 رسیدند تا همچنان یکه‌تاز جدول رده‌بندی باشند.
تیم هندبال صنعت مس کرمان در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر این فصل، اولین شکست خود را ثبت کرد.
هندبالیست‌های مس که بازی خانگی هفته‌ی قبل خود را با پیروزی سپری کرده بودند، در بازی دوم خود در ارومیه میهمان شهرداری این شهر بودند.
در این بازی، علی‌رغم تلاش بازیکنان هندبال مس، در نهایت این تیم با نتیجه‌ی نزدیک 27 بر 25 مغلوب میزبان خود شد. با این شکست هندبالیست‌های مس در پایان هفته‌ی دوم بازی‌ها در رده‌ی سوم جدول قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *