پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۰۱

در اقدامی عجیب و بی سابقه توسط مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفت؛
توهین و تهمت به مجری برنامه نود و برنامه های ورزشی کرمان
حجت سلطانی، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که به تازگی به این سمت منصوب شده است در اقدامی عجیب و بی سابقه مجری برنامه نود و مجریان و برنامه سازان ورزشی در استان کرمان را به هوچی گری متهم کرد.
به گزارش خبرگزاری «دی اسپورت» حجت سلطانی، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که این روزها خود نیز به دلیل عملکرد ضعیف در عرصه اطلاع رسانی و نحوه انتخاب به این سمت، مورد انتقاد شدید ورزشی های کرمان قرار گرفته است در اقدامی عجیب و بی سابقه با انتشار متنی برنامه های ورزشی کرمان را همانند برنامه نود تخریبی دانست که به جای انتقاد، بیشتر به دنبال تخریب مسئولین ورزش و باشگاهها هستند. وی با بیان اینکه آنها به دنبال هوچی گری در ورزش هستند تا موشکافی و نقد سازنده، افزود: افرادی نیز در بیرون از سازمان به برخی از مجریان و تهیه کنندگان خط می دهند.مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین مجریان و تهیه کنندگان ورزشی کرمان را متهم به سودآوری از راه حواشی برای کسب اسم و رسم دانست. اتهامات و توهین های عجیب و بی سابقه مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مطرح برنامه نود و همچنین علی رمضانی مجری و گزارشگر ورزشی کرمان و دیگر مجریان و تهیه کنندگان ورزشی این استان با عکس العمل بسیاری از مجریان و تهیه کنندگان کرمانی روبرو شده است و آنها خواستار شکایت از این شخص شده اند.

خوش تیپ ترین مربیان
لیگ جزیره
همانطور که از عنوان مطلب پیداست، می خواهیم به معرفی ۶ مربی برتر لیگ برتر انگلیس از نظر تیپ و استایل بپردازیم. البته مربیانی که در این مقاله معرفی می‌شوند بر اساس نظرسنجی‌های مردم در همین سالی که گذشت انتخاب شدند و هدف ما تنها معرفی برترین‌هاست و این به معنی بد بودن تیپ یا ظاهر مربی تیم مورد علاقه شما نخواهد بود. خوش تیپ ترین مربیان لیگ برتر بشناسید.
۱- مائوریسیو پوچتینو مربی تاتنهام
همانقدر که این مربی آرژانتینی را در لباس‌های ورزشی در تمریناتش دیده ایم، همانقدر هم او را در کت و شلوار در زمین فوتبال در نقش مربی دیده ایم. او در زمینه ترکیب تیپ‌های رسمی و غیر رسمی شهرت دارد و وقتی این کار را می‌کند در لیگ اروپا کمتر کسی به خوشتیپی او می‌توان یافت.
۲- یورگن کلوپ مربی لیورپول
خیلی کم پیش می‌آید که او را در کت و شلوار ببینیم. منظورمان کت و شلوارهای رسمی است. وی بیشتر ترجیح می دهد کت‌های بلیزر و اسپرت بپوشد. او در این کار مهارت شدیدی دارد و کمتر کسی در لیگ اروپا می‌تواند تیپ ورزشی به این زیبایی یورگن داشته باشد.
۳- آنتونیو کونته مربی چلسی
یکی از شیک پوش ترین و خوش تیپ ترین مربیان فصل قبلی لیگ اروپا همین آنتونیو کونته است که در پوشیدن و ست کردن پیراهن و کراوات تیره مهارت خارق العاده‌ای دارد. این نحوه پوشش او را شبیه اعضای مافیایی می‌کند.
۴- آرسن ونگر مربی آرسنال
آرسن ونگر در ساده پوشی معروف است.معمولا او را در یک دست کت و شلوار مشکی، پیراهن سفید و کراوات قرمز می‌بینیم. یک بافت تیره رنگ نیز بسته به شرایط آب و هوایی روی تنش مشاهده می‌کنیم.
۵- ژوزه مورینیو مربی منچستر یونایتد
تیپ این مربی عزیز هم مانند بازی کردنش مشهور است. عادت دارد از میان رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای، خاکستری و مشکی انتخاب کند و تیپ معروف او کت و شلوار آرمانی به همراه شال گردن معروف و مدل موی خاصش است.
۶- گواردیولا مربی منچستر سیتی
پپ گواردیولا یکی از خوش تیپ ترین‌های لیگ اروپا مستقل از تیمی که در آن مربی گری کرده است. بارسلونا، بایرن و حالا هم منچستر سیتی این مربی را باید از روز اول کارش خوش تیپ بدانید! خوش دوخت بودن لباس‌های گواردیولا معروف است. تا به حال مربی‌ای را مشاهده نکرده‌ایم که بتواند اینقدر خوب لباس‌های فیت بدنش را باهم ست کند. البته تمایلش بیشتر به پوشیدن لباس‌های چسبان است و مهارت خاصی هم در این کار دارد. شلوارهای او به قدری اندازه بدنش دوخته شده اند که نیازی به استفاده از کمربند در آن ها احساس نمی‌شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *