پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دستگیری بازرس قلابی اصناف پس از 30 مورد کلاهبرداری

دستگیری بازرس قلابی اصناف پس از 30 مورد کلاهبرداری





۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۴۷

دستگیری بازرس قلابی اصناف پس از 30 مورد کلاهبرداری
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری یک جاعل و کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت : این فرد که با جعل عنوان خود را بازرس اتاق اصناف معرفی کرده بود به 30 مورد کلاهبرداری اعتراف کرد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ یدالله حسن پور گفت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری، پرونده ای به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد. وی اضافه کرد: از این رو کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و در گفت وگو با یکی از شاکیان به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل عنوان از کسبه و واحدهای صنفی شهر کرمان کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: کلاهبردار ضمن مراجعه به واحدهای صنفی فعال و با ارائه کارت شناسایی جعلی خود را بازرس اتاق اصناف معرفی و تنظیم صورتجلسه های مربوطه با دریافت مبالغی از متصدی واحد از محل متواری می شد.
وی اظهار داشت: از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی و با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته و ارسال پیام و هشدار به تمام واحدهای صنفی و آگاه نمودن آن ها از شیوه کلاهبرداری ، کلاهبردار در مراجعه به یکی از واحد های صنفی ضمن هوشیاری کامل واحد صنفی کلاهبردار در آن محل شناسایی و دستگیر شد. حسن پور اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده از کلاهبردار یک کارت شناسایی و یک مهر جعلی و تعداد زیادی اوراق چاپی جعلی با سربرگ اتاق اصناف به نام متهم کشف شد. وی در ادامه بیان داشت : این کلاهبردار در بازجویی های علمی پلیس به 30 فقره کلاهبرداری که مبلغی بیش از 160 میلیون ریال می باشد اعتراف کرد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در این رابطه سه متهم دیگر شناسایی و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *