پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۳۵

معاون فرهنگى و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:
انجمن ورزشی نویسان به زودی راه اندازی می شود
معاون فرهنگى و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از تجلیل از نویسندگان کتب ورزشی استان کرمان در هفته کتاب با همکارى انجمن اندیشمندان کویر خبر داد.
دکتر روح ا… اسدى در گفت و گو با برنا با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان ابتدای سال زده شد که بیست نفر از نویسندگان یک نسخه از کتاب های شان را به معاونت ارسال کردند. او ادامه داد: ارزیابی توسط اساتید دانشگاه و کارشناسان ارشاد و امور کتابخانه ها انجام شد و در وهله اول شش کتاب و نویسنده تجلیل مى شوند. اسدى با بیان این که تشکیل انجمن ورزشى نویسندگان ورزشى یک نیاز است، تصریح کرد: با همکاری این اساتید و اداره کل ارشاد انجمن نویسندگان ورزشی کرمان به زودی راه اندازی می شود.

هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان؛
شکستی دیگر برای شهرداری بم
تیم هندبال تاسیسات دریایی با برتری مقابل شهرداری بم جای خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
هفته چهارم لیگ برتر هندبال زنان دیروز جمعه 28 آبان با پیروزی تیم‌های میزبان مقابل حریفان خود به پایان رسید. تاسیسات دریایی در تهران میزبان شهرداری بم بود. شاگردان مهرنوش نجف‌زاده با ارائه یک بازی برتر به پیروزی 29 بر 22 رسیدند تا همچنان یکه‌تاز جدول رده‌بندی باشند. هدف پویان جوان هم امروز در قم موفق شد هیات البرز را شکست دهد تا نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر دشت کند و فولاد مبارکه سپاهان هم در ادامه روند ناکامی‌هایش در لارستان مغلوب تیم شهید چمران این شهر شد.

هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان
دومین باخت در دومین هفته متوالی برای دختران کرمان
در مهمترین بازی هفته نهم دیدار شهرداری رشت و سپیدرود رشت با تساوی به پایان رسید.
هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان دیروز در حالی پیگیری شد که تیم‌های مدعی دانشگاه آزاد و حفاری موفق به کسب پیروزی شدند. دانشگاه آزاد که هفته قبل با شکست مقابل حفاری صدر جدول را از دست داده بود در این هفته مقابل دختران کویر قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد. دختران کویر کرمان که هفته قبل به دلیل مشکلاتی که گفته می شود مشکلات مادی بوده برابر تیم سپیدرود حاضر نشد و 3-0 بازنده اعلام شد. این دومین باخت متوالی فوتبالیست های بانوی کرمانی محسوب می شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *