پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تندیس زرین جشنواره‌ی فیلم رشد به «حامد سعادت» رسید

تندیس زرین جشنواره‌ی فیلم رشد به «حامد سعادت» رسید





۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰:۴۷

تندیس زرین جشنواره‌ی فیلم رشد به «حامد سعادت» رسید
فیلم مستند «مردی که فسیل شد»به کارگردانی حامد سعادت،تندیس زرین بهترین فیلم چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، قدیمی ترین جشنواره ایران را کسب کرد .
فیلم مستند «مردی که فسیل شد» به همراه ۵۴ فیلم مستنددیگر از ایران و سایر کشورها در بخش مسابقه بین الملل چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد قدیمی ترین جشنواره ایران شرکت داشت که در مراسم اختتامیه موفق به کسب تندیس زرین بهترین فیلم شد .
این فیلم حاصل تلاش دو ساله گروه سازنده است که تقریبا تمامی عوامل فیلم از هنرمندان مستعد کرمانی هستند . براساس گزارشات این جشنواره، در بخش مستند بین‌الملل، «حامد سعادت» از ایران برای فیلم «مردی که فسیل شد» تندیس زرین را به خانه برد و استیون دوئدت وویونگ چوی از کره جنوبی برای فیلم «رسیدن به آسمان» تندیس سیمین این بخش را دریافت کرد. چهل و ششمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد -قدیمی‌ترین جشنواره‌ی فیلم در ایران- در ‌پنج بخش فیلم مستند، مستند علمی‌آموزشی، داستانی کوتاه، داستانی بلند و پویانمایی با شرکت 17 کشور از 14 تا 21 آبان برگزار شد. گفتنی است؛ حامد سعادت، متولد 1362 در کرمان، دانشجوی کارگردانی سینما، عضو انجمن مستندسازان خانه‌ی سینمای ایران و عضو هیات مدیره‌ی انجمن سینمای حرفه ای استان کرمان است. فیلم مستند «مردی که فسیل شد» آخرین ساخته‌ی او، به بخش مسابقه‌ی ملی جشنواره‌ی سینماحقیقت نیز راه یافته است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *