پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حاشیه

حاشیه





۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۳۰

راز ریش نتراشیده کی روش
سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با سوریه و البته امروز با چهره ای جدید شرکت کرد که این موضوع باعث تعجب بسیاری از اهالی رسانه شده است.
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ورزش سه، البته به نظر می رسد اصلاح نکردن صورت کی روش دلیل خاصی دارد. در حال حاضر پویشی در فضای مجازی به راه افتاده است که از مردان دعوت شده برای توجه بیشتر به شرایط بیماران سرطانی، موهای سر و صورت را اصلاح نکنند و در عوض، مبلغی که برای اینکار در نظر گرفته اند را برای کمک به افرادی که به سرطان مبتلا شده اند، هزینه کنند. نام این جنبش «نوامبر بدون اصلاح» است و کی روش هم به همین دلیل با ظاهری جدید جلوی دوربین های تلویزیونی حاضر شده است.

چه کسی جرات دارد به دایی نزدیک شود؟
علی دایی با ۱۰۹ گل ملی، بهترین گلزن ملی در تاریخ محسوب می‌شود.
دایی در آخرین روزهای سال ۲۰۰۳ با زدن یک گل به کویت به ۸۵ گل ملی رسید و با شکستن رکورد ۸۴ گل ملی فرانس پوشکاش افسانه‌ای به بهترین گلزن ملی تاریخ تبدیل شد. دایی به آن رکورد بسنده نکرد و با اضافه کردن گلهای ملی‌اش به ۱۰۹ رکوردی از خود به جا گذاشته که شکسته شدنش ماموریتی غیر ممکن به نظر می رسد. در این ۱۳ سال که رکورد دایی دست نخورده مانده است. آیا این احتمال وجود دارد که در آینده این رکورد بشکند؟ در حال حاضر از بین مهاجمان کنونی تیم های ملی 7 بازیکناند که حداقل ۵۰ گل ملی دارند و این 7 بازیکن تنها تهدیدهای کاپیتان سابق ایران محسوب می‌شوند.
رونالدو- ۶۸ گل
لیونل مسی- ۵۶ گل
وین رونی- ۵۳ گل
علی اشفق- ۵۲ گل
کلین دمپسی-۵۲ گل
سانتری چهتری- ۵۱ گل
رابین فن پرسی- ۵۰ گل

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *