پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ابراهیم‌زاده خراب کرد

ابراهیم‌زاده خراب کرد





۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۱۲

ابراهیم‌زاده خراب کرد

هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور با اولین باخت مس در کرمان همراه بود تا این تیم همچنان در میانه های جدول با 11 امتیاز دست و پا بزند. تیم های مس و سپیدرود رشت عصر دیروز در ورزشگاه شهید باهنربا قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند و این تیم میهمان بود که با تک گل دقیقه 60 میلاد قربان زاده، سه امتیاز شیرین از کویر صید کرد تا به صدرنشینی خود در لیگ ادامه استحکام بخشید.
مس در روزی که بدون تعدادی از بازیکن مطرح خود از جمله مهدی دغاغله و محسن دلیرقصد داشت با ترکیب رضا حیدری، بهنام دادشوند، احمد زنده روح، فرزاد حسین خانی، میلاد پورصف شکن( سجاد اژدر )، احسان پورشیخ علی، میلاد محمدی( مصطفی مظهری)، علی قاسمی( مهدی تیکدری)، حسین تهامی، وحید اسماعیل بیگی وعلی ابراهیمی بازی کند اما در تمرینات قبل از بازی، احمد زنده روح از ناحیه مچ بازی دچار آسیب دیدگی شد و مس مجبور شد یکی از بهترین بازیکن خود در این نیم فصل را از ترکیب کنار بگذارد و محمد زینال خیری را وارد زمین کند.
در آغاز بازی که با نکوداشت زنده یاد منصور پورحیدری همراه بود، دو تیم به محک یکدیگر پرداختند و کمتر مجالی برای عرض اندام پیدا کردند. مسی ها در یکی از ضعیف ترین بازی های فصل خود نتوانستند کاری از پیش ببرند و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم این تیم میزبان بود که قصد داشت با در اختیار گرفتن نبض بازی، به نتیجه دلخواه دست پیدا کند اما اگر بنویسیم که حتی در دادن چند پاس متوالی و مرتب هم ناکام بودند، سخنی به گزاف نگفته ایم. در حالی که دو تیم همچنان به بازی کسل و خسته کننده ادامه می دادند بازیکن شماره 69 رشتی ها از سمت راست تیم مس با جا گذاشتن وحید اسماعیل بیگی و چند بازیکن دیگر که شاهد هنرنمایی قربان زاده بودند، ضربه ای کم جان به توپ زد و شوت او با برخورد به بازیکنان کمانه کرد و از بالای سر دروازه بان مس وارد دروازه مس شد.
بعد از این بازی هرچند بازیکنان تیم مس سعی در تلافی گل خورده بودند اما عدم دقت بازیکنان میلیاردی مس و نداشتن بازیکن جایگزین مناسب اجازه نداد تا این تیم به تساوی های عادت کرده خود هم دست پیدا نکند و در کویر کرمان به وسیله رشتی ها غرق شود.
این روند بازی های مس کرمان و عدم نتیجه گیری تیم متمول شهرمان را شاید نتوان دراین مقاله کوتاه بررسی کرد اما آنچه که مسلم است ظاهرا صحبت های مدیران این تیم که زیاد تمایل به حضور در لیگ برتر را ندارند و می خواهند با پشتوانه سازی! سال های آینده در لیگ برتر حاضر شوند ضمن اینکه تیم که در آغاز فصل بسته شد نشان داد در نیمکت خود بازیکنان قوی و مطمئنی برای ماراتن لیگ یک در اختیار ندارد.
در هرحال مس در روزی که اصلا نشانی از یک تیم حتی لیگ یکی نداشت مغلوب شد و دومین باخت را این بار در خانه تجربه کرد.
علی نظر محمدی، سرمربی سپیدرود بعد از این برد شیرین گفت:
مس کرمان را به خوبی آنالیز کرده‌ بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم البته منصور ابراهیم‌زاده خودش استاد آنالیز حریفان است ولی ما می دانستیم مس از قلب دفاع نفوذهای خوبی دارد و بیشترین ضرباتش را از همین طریق به حریفان وارد می کند اما در نهایت ما در این بازی پیروز شدیم.
سرمربی سپیدرود در باره وضعیت مالی این تیم گفت: متاسفانه شرایط مالی باشگاه مناسب نیست البته قبل از هر بازی کمک‌هایی می‌شود اما شرایط باشگاه مساعد نیست. با اینکه چند حامی مالی پیدا شده‌اند و خواهان خرید سهام سپیدرود هستند اما برخی مانع انتقال سهام این باشگاه می‌شوند شاید در آینده‌ای نزدیک بگویم به مردم و هواداران سپیدرود بگویم، چه کسانی مانع انتقال سهام هستند؟
منصور ابراهیم زاده هم در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما مصدومان زیادی در این بازی داشتیم و حتی نتوانستیم فهرست 18 نفره مان هم کامل کنیم. چند بازیکن کلیدی تیم مس مصدوم بودند و این مساله روی تیم ما تاثیرگذار بود. هرچند حق ما باخت نبود و روی یک اشتباه گل‌ خوردیم و باختیم. البته موقعیت گل ایجاد کردیم اما گلزن نداشتیم.
وی ادامه داد: جبران این شکست در آینده دور از انتظار نیست.به نظر من لیگ در نیم فصل دوم تازه شروع می‌شود و تیم‌هایی که انسجام داشته باشند می‌توانند به موفقیت برسند. در نیم فصل دوم با افزودن فرهاد سالاری و چند بازیکن دیگر به تیم مان، مسلما بهتر از این خواهیم شد
ابراهیم زاده افزود: در بازی با سپیدرود به برخی از بازیکنان جوان کرمانی فرصت بازی دادیم که خوب هم کار کردند ام ما مشکلات دیگری هم داریم از جمله زمین فوتبال. این زمین به حدی خراب است که دوستان در تدارک هستند بازی ها را به زمین دیگری مانند شهرداری و یا شاید حتی شهرستان های استان منتقل کنیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *