سایت خبری پیام ما آنلاین | در تقابل شهرداری سیرجان و بم در هفته هفتم لیگ برتر بانوان ایران سیرجانی هابرنده شهرآورد شدند

در تقابل شهرداری سیرجان و بم در هفته هفتم لیگ برتر بانوان ایران سیرجانی هابرنده شهرآورد شدند





۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰:۲۶

در تقابل شهرداری سیرجان و بم در هفته هفتم لیگ برتر بانوان ایران
سیرجانی هابرنده شهرآورد شدند

از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صبح دیروز شهرداری سیرجان میزبان رقیب سنتی و هم استانی خود و قهرمان سه دوره لیگ برتر، شهرداری بم بود که در پایان با نتیجه سه بر دو پیروز شد.
تیم شهرداری سیرجان که امسال با ترکیب سارا ظهرایی، افسانه چترنور، سارا موسایی پور، سمیه موسایی پور، ملیکا متولی، فاطمه گرایلی، فاطمه مریدی، فاطمه رضوانی، سارا اباذرنژاد، شبنم بهشت، الهام عنافجه، سهیلا نظام آبادی، مهدیه آمیغی، عارفه کاظمی، مریم محیا پور و ندا رضا پوردر مسابقات لیگ برتر بانوان حاضر شده است، در این بازی ابتدا در دقیقه ۲۵ توسط افسانه چتر نور از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازی و در دقیقه ۴۰ اینبار بمی ها با گل زهرا قنبری بازی را در نیمه اول به تساوی کشاندند.
با آغاز نیمه دوم باز هم بازیکنان شهرداری بم بودند که اینبار توسط عاطفه رمضان زاده صاحب گل برتری شدند. شاگردان جهان نجاتی پس از این گل بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند تا در دقیقه ۷۵ با گل ملیکا متولی بازی را مساوی کنند.
بازی تهاجمی سیرجانی ها در ادامه بازی باز هم نتیجه داد و در دقیقه ۸۰ ملیکا متولی با گلی زیبا تیر خلاص را بر پیکر بمی ها شلیک کرد.
با این پیروزی تیم شهرداری سیرجان از ۳ بازی صاحب ۷ امتیازشد و در بازی های معوقه خود ، سه شنبه این هفته در اهواز به مصاف استقلال این شهر و شنبه هفته آینده در اصفهان به میدان خواهد رفت.
در پایان این بازی، مریم جهان نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان درمصاحبه ای با پیام ما گفت: تیم بم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برای بازی با آنها برنامه خاصی داشتیم و شکر خدا که توانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم، هرچند اگر بچه ها در ضربات نهایی دقت بیشتری به خرج می دادند مسلما به گل های بیشتری دست پیدا می کردیم.
وی ادامه داد: با اینکه 7 هفته از بازی ها گذشته است اما ما فقط سه بازی انجام دادیم و 7 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و اگر بتوانیم امتیازات لازم را از بازی های معوقه خود به دست آوریم، می توانیم به رسیدن به صدر جدول امیدوار باشیم.
افسانه چترنور، بازیکن تیم سیرجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری بم گفت: با توجه به اینکه 6 بازیکن شهرداری سیرجان در تیم ملی زیر 19 سال بودند و در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند، برای این بازی آماده بودند.
وی افزود: ما با آمادگی جسمانی بالا در دیدار با بم حاضر شدیم و با توجه به تمرینات تیم ملی، برای این بازی آماده بودیم. حریف را آنالیز کرده بودیم و با شناختی که از آنها داشتیم موفق شدیم تا پیروز میدان باشیم. بم هم بازیکنان با تجربه‌ای دارد که سالها در تیم ملی بزرگسالان بوده‌اند
بازیکن ملی‌پوش شهرداری سیرجان همچنین درباره عدم صعود ایران به مسابقات زیر 19 سال آسیا، اظهار داشت: می‌توانستیم در این دوره هم صعود کنیم، اما بدشانسی آوردیم. در بازی با هند و ویتنام موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت. با وجود اینکه آمادگی جسمانی و روانی خوبی داشتیم اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. اردوی تدارکاتی خوبی هم برای این مسابقات داشتیم، اما روی ضد حمله گل خوردیم
در دیگر بازی مهم این هفته، آینده‌سازان میهن دیگر مدعی عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه پر گل 6 بر صفر از سد همیاری آذربایجان غربی عبور کند. آینده‌سازان با این امتیاز به صدر جدول رسید. نتایج کامل بازی ها را در زیر مشاهده می کنید:
*استقلال خوزستان 0 آینده سازان میهن نجف آباد 6
* ذوب آهن اصفهان 3 همیاری آذربایجان غربی 4
* پالایش گاز ایلام 6 خیبر خرم آباد 1
* شهرداری سیرجان 3 شهرداری بم 2
روزپنج شنبه نیز دیدار تیم‌های استقلال تهران و قشقایی شیراز با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *