پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰:۲۲

در رقابت های کشتی فرنگی
قهرمانی کشور- گروه ب
عنوان ششمی
به کرمانی ها رسید
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در گروه ب که از صبح چهارشنبه در کرمانشاه آغاز شده بود پنج شنبه ظهر با قهرمانی میزبان و کسب رتبه ششم برای فرنگی کاران کرمانی به پایان رسید.
در این مسابقات تیم کرمان ابتدا 5- 3 ایلام را شکست داد اما در بازی های بعدی خود مقابل تیم های بوشهر، کرمانشاه و اردبیل متحمل شکست شد و نتوانست به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه یابد. این تیم برای کسب عنوان پنجمی مقابل تیم قزوین قرار گرفت و با شکست 7-1 برابر این تیم، به مقام ششم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور دست یافت. کرمانی ها با این نتایج نشان دادند هنوز راه زیادی برای رسیدن به قله های موفقیت در کشتی ایران دارند و باید توجه بیشتری به رشته اول ورزش ایران شود.
رده بندی کلی تیم ها به شرح زیر است؛ 1-کرمانشاه 2-خراسان رضوی3- چهارمحال و بختیاری 4- اردبیل 5- قزوین 6- کرمان 7- آذربایجان شرقی 8- ایلام 9- بوشهر 10- گلستان

در رقابت ‌های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در شیراز
کرمانی ها خوش درخشیدند
پنجمین مرحله مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور پنج شنبه و جمعه هفته گذشته با رقابت 30 اتومبیلران در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی شهدای ارتش شیراز برگزار شد.
فرشید دانشور نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس با اعلام این خبر گفت: در این رقابت‌ ها 70 اتومبیلران مرد و زن از 12 استان کشور از جمله البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان، یزد، قزوین، اصفهان، مازندران و خوزستان با هم به رقابت پرداختند.
دانشور افزود: این مسابقات در پنج کلاس برگزار شده و شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان در دو کلاس منهای 1500 سی‌ سی و بالای 1500 سی‌سی تا 2000 سی‌ سی با هم مسابقه دادند.
در پایان این مسابقات و در بخش کلاس آزاد حمید جعفری از کرمان عنوان نخست را کسب کرد ؛ محمدرضا یادگاری‌نیا از کرمان دوم شد و علی کرمی از یزد عنوان سوم را بدست آورد .
همچنین در کلاس منفی 1500 سی‌سی هم مجتبی پورحسنی از یزد، احمد الهامیان از مازندران و امید نومیدی از گیلان به ترتیب نخست تا سوم شدند.
در کلاس منفی 1500 سی‌سی بانوان نیز محبوبه واحدیان از کرمان، زهره خیرخواه از فارس و ثریا یزدان پناه از کرمان اول تا سوم شدند.
در مثبت 1500 سی‌سی بانوان نیز رویا فیاض از یزد، سیما یزدان پناه از کرمان و یلدا مردای از گیلان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در مثبت 1500سی‌سی آقایان نیز حسن منتظر از مازندران، مهدی ارجمندی وعلی یزدان پناه از کرمان موفق به کسب عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *