پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰:۱۹

حضور 15 هزار نفر ازدانش آموزان کرمانی در کلاس های آموزش فرهنگ ترافیک
رئیس پلیس راهور استان از حضور 15 هزار از نونهالان و دانش آموزان کرمانی در کلاس های آموزش فرهنگ ترافیک در هفت ماهه سال جاری ، در استان کرمان خبر داد.
سرهنگ «حمید معین زاده» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای به حداقل رساندن حوادث ترافیکی از تمام امکانات و تجارب خود استفاده کرده و با آموزش به موقع، تمامی گروههای اجتماعی را تحت پوشش آموزشی خود قرار داده و آنان را در آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یاری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا در هفت ماهه سال جاری در پی توافقات بعمل آمده بین پلیس راهور استان و سایر ادارات خصوصا اداره آموزش و پرورش ، سازمان های دولتی و خصوصی استان به بیش از 15 هزار نفر ، آموزش فرهنگ ترافیک ارائه شد.
سرهنگ «معین زاده» با تأکید بر نقش خانواده در نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در جامعه اظهار داشت: فرزندان به خاطر رابطه عاطفی که با والدین خود دارند به راحتی مبانی ترافیک را از آنان الگو برداری می کنند.
وی با بیان اینکه سنین کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای فرا گرفتن آموزش قوانین و مقررات است افزود: پلیس راهور استان کرمان طی هماهنگی به عمل آمده با سازمان های مربوطه توانسته است در این زمینه دستاوردهای مطلوبی داشته باشد.
وی لزوم آموزش های مستمر برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی را ضروری دانست و عنوان کرد:فرهنگ سازی نیاز به صرف هزینه و زمان دارد.

کوله کش ها با 108 کیلو تریاک دستگیر شدند
فرمانده انتظامی «منوجان» از دستگیری چهار نفر قاچاقچی با سه کوله پشتی تریاک به وزن 108کیلو خبر داد.
سرهنگ «رضا محمد حسنی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محور هشت بندی -چاه شاهی متوجه تردد افراد ناشناسی به صورت پیاده از نزدیکی محل شدند.
وی افزود: ماموران با رعایت جوانب قانونی به تعقیب این افراد پرداختند و پس از چند کیلومتر افراد مشکوک متوجه حضور ماموران شده و به سمت کوه های اطراف متواری شدند.
سرهنگ محمد حسنی اظهار داشت: ماموران اقدام به ردزنی جهت دستگیری افراد کرده که حین ردزنی موفق شدند سه کوله پشتی به وزن 108 کیلو تریاک را در مسیر کشف کنند.
وی بیان داشت: ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و پاک سازی محل به یک دستگاه خودرو پژو پارس با چهار نفر سرنشین مشکوک و طی اقدامی ضربتی هر چهار نفر را دستگیر و خودرو را توقیف کردند .
وی با اشاره به اعتراف متهمان به جرم خود بیان داشت: مواد کشف شده، خودرو توقیفی و چهار نفر متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
سرهنگ محمد حسنی در پایان خاطر نشان کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند ماموران نیروی انتظامی با رصد به موقع مسیر های تردد عرصه را بر این افراد تنگ کرده و اجازه نخواهند داد این افراد به اهداف خود دست پیدا کنند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *