پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پایان جنجالی هفته دوازدهم لیگ یک ایران تساوی ها، بلای جان مس

پایان جنجالی هفته دوازدهم لیگ یک ایران تساوی ها، بلای جان مس





۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱:۱۲

پایان جنجالی هفته دوازدهم لیگ یک ایران
تساوی ها، بلای جان مس

هفته دوازدهم لیگ دسته یک ایران عصر دیروز و با انجام 3 بازی معوقه به پایان رسید.
در بازی های این هفته شاگردان ابراهیم زاده در مس کرمان که به اراک رفته بود، در مقابل تیم آلمینیوم این شهر به تساوی بدون گل دست یافت. مس در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، حامد محمودی، علی ابراهیمی،امیرحسین عسگری، بهنام داداش وند، احمد زنده روح ، احسان پورشیخعلی، میلاد محمدی، علی قاسمی، میلاد پورصفشکن و حسین تهامی به مصاف تیم داوود بهابادی در اراک رفت و با انجام یک بازی متعادل به تساوی بدون گل دست یافت و با یک امتیاز از اراک خارج شد. در این بازی هر دوتیم با توجه به همسایه بودن شان در جدول رده بندی، به دنبال کسب سه امتیاز و صعود به بالای جدول بودند، اما زور دو تیم به هم نرسید و در نهایت به تساوی صفر – صفر رضایت دادند.
مس از دقیقه 75 و با اخراج حسین عسگری از تیم میزبان، می توانست از 10 نفره شدن حریف بهره کافی ببرد اما این اتفاق نیفتاد و مس و آلمینیوم هم با این تک امتیاز به رده های هشتم و نهم جدول صعود کردند.
شاگردان محمود فکری در تیم سپیدرود عصر دیروز و در یک بازی خارج از خانه موفق شد تیم متمول و مدعی بادران تهران را با یک گل شکست دهد و با 25 امتیاز به صدر جدول رده بندی تکیه بزند، در پایان این بازی هم بازیکنان دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت نیرو انتظامی این غائله به پایان رسید. ضمن اینکه به دلیل کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار هفته های اخیر تیم فوتبال بادران از سوی مدیر عامل باشگاه بادران 10 درصد از قراردادهای کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم به عنوان جریمه کسر شد .
در بازی دیگر هفته دوازدهم، دو تیم خونه به خونه بابل و اکسین البرز در بازی حساس و جنجالی که دو اخراجی برای خونه به خونه هم داشت، به مصاف هم رفتند و این تیم میهمان بود که با دو گل به برتری رسید و شاگردان فیروز کریمی با 3 امتیاز شیرین بابل را ترک کند. داور این بازی در دقیقه 90 + 4 و دو دقیقه قبل از پایان وقت قانونی بازی به دلیل پرتاب سنگ به سمت کمک داور بازی را قطع کرد و این دیدار نیمه تمام ماند و اکنون باید منتطر رای کمیته انضباطی بود.
هفته سیزدهم لیگ دسته اول از روز جمعه 21 آبان ماه آغاز می شود و دیدار دو تیم بالانشین گل گهر سیرجان و خونه به خونه از مهمترین و سرنوشت سازترین دیدارهای لیگ دسته اول خواهد بود، همچنین مس یک شنبه هفته آینده و در دیداری بسیار حساس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان، به مصاف صدرنشین لیگ آزادگان، سپیدرود رشت خواهد رفت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *