پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار

اخبار





۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰:۵۴

به صفر رساندن کنتورهای خراب از اهداف ماست
طی نیمه نخست سال جاری ،10107 دستگاه کنتور خراب در استان کرمان تعویض شد. محمد طاهری رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: «به‌منظور جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش آب بدون درآمد، طی شش ماه نخست سال جاری، 10107 کنتور در شهرستان‌های بافت (306)، بردسیر (146)، بم (790)، جیرفت (412)،راور (96)، رفسنجان (1222)، زرند (360)، سیرجان (1430)، شهربابک (265)،عنبرآباد (515)، کرمان (3720) و کهنوج (845) دستگاه تعویض شد.» وی افزود: «به صفر رساندن کنتورهای خراب در استان از اهداف اصلی شرکت است اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می‌شود بنابراین کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی است.»

تقدیر مسئولین محلی از رییس اداره آبفای شهرستان ریگان و شهر گنبکی
امین باقری فرماندار شهرستان ریگان، سیف ا… رنجبران رئیس شورای اسلامی شهر گنبکی و رضا وحید زاده شهردار این شهر با ارسال لوح تقدیر از زحمات حسین پیدایش رئیس اداره آبفای شهرستان ریگان و شهر گنبکی در تأمین آب شرب شهروندان قدردانی کردند.در قسمتی از این لوح آمده است: جناب آقای مهندس حسین پیدایش بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از زحمات شما در راستای پیشبرد پروژه آب و فاضلاب شهر گنبکی اعلام داشته و از خداوند متعال سعادت، سلامتی و توفیق تداوم در خدمتگزاری را برایتان مسئلت می‌نمایم.امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) همواره پرصلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.

دستگیری سارق سیم برق در کرمان
پایگاه خبری کرمان نو نوشت: سارق سیم‌ها و کابل‌های برق هوایی شهرستان کرمان در حال انجام سرقت در دام مأموران انتظامی افتاد. سرهنگ علی کشاورزی گفته است در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق هوایی در سطح شهر کرمان مأموران انتظامی این فرماندهی ویژه دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را در دستور کار خود قراردادند. مأموران انتظامی کلانتری ۲۱ شهر کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز یک نفر که در حال سرقت سیم برق هوایی بود را مشاهده کردند. سارق به‌محض رؤیت مأموران انتظامی با یک دستگاه خودرو پیکان وانت بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز کوتاه مأمورین انتظامی موفق شدند خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند. سرهنگ علی کشاورزی خاطرنشان کرده است سارق که در بازجویی‌های تخصصی مأموران انتظامی با شواهد موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به ۶ فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات برق اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد. سرقت کابل و تجهیزات شبکه‌های توزیع برق یکی از مصادیق سرقت اموال دولتی است که تقریباً از سال ۷۷شروع و در حال حاضر نیز به سبب گران شدن فلزاتی چون مس و آلومینیوم، در حال افزایش است. سرقت کابل‌های برق و تجهیزات برق‌رسانی به علت اهمیت موضوع و گسترش و وسعت آن، می‌تواند امنیت و آسایش عمومی جامعه را به مخاطره اندازد.

دفتر ارتباط مردمی نماینده شرق استان افتتاح شد
دفتر ارتباط مردمی حبیب‌الله نیکزادی، نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور اشک فرماندار بم،حجهالاسلام دانشی امام‌جمعه و حجهالاسلام دهقان امام‌جمعه بروات افتتاح شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *