سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیر امور آب و فاضلاب جیرفت عنوان کرد پیشرفت 80 درصدی طرح انتقال آب به جبالبارز

مدیر امور آب و فاضلاب جیرفت عنوان کرد پیشرفت 80 درصدی طرح انتقال آب به جبالبارز





۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۲:۰۵

مدیر امور آب و فاضلاب جیرفت عنوان کرد
پیشرفت 80 درصدی طرح انتقال آب به جبالبارز

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت از پیشرفت 80 درصدی طرح انتقال آب به جبالبارز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تأمین اعتبار مالی، این طرح تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. اکبر مشایخی این موضوع را در دیدار با امام‌جمعه جبالبارز مطرح کرد. وی همچنین بابیان مسائل و موارد مربوط به وضعیت آب شهر جبالبارز و مضرات استفاده از انشعابات غیرمجاز و هدرروی آب، از امام‌جمعه جبالبارز خواست در خطبه‌های نماز جمعه توجه نمازگزاران را به این موارد جلب کند و شهروندان را به رعایت الگوی مصرف و پرهیز از اسراف دعوت نماید.
برطرف شدن 1200 فقره حوادث انشعابات و شبکه آب‌رسانی
آب و فاضلاب جیرفت همچنین میزبان دومین جلسه هم‌اندیشی شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با حضور طاهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کرمان، معاونین، مدیران عامل شرکت آبفای شهرستان سیرجان و رفسنجان، مدیران و روسای امورات و ادارات تابعه بود که در دلفارد برگزار شد. در حاشیه این جلسه، اکبر مشایخی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران به گزارشی کوتاه از عملکرد این اداره پرداخت. وی گفت: «طی شش ماه نخست سال جاری 1227 فقره حوادث انشعابات و شبکه شامل حوادث انشعابات (670 فقره) ،حوادث شبکه اصلی (187 فقره) و حوادث شبکه فرعی (377 فقره) در شهرستان جیرفت برطرف شد. حوادث ذکرشده در شهرهای بلوک (77)، جبالبارز (30)، جیرفت (1071) و ساردوئیه (56) فقره توسط واحد اتفاقات رفع شد.» وی افزود: «در این مدت همچنین 8 فقره حوادث خطوط انتقال در شهرهای بلوک، جیرفت و ساردوئیه برطرف شد.»
بررسی 1800 نمونه آب شرب در آزمایشگاه
او همچنین گفت که « طی شش ماه نخست سال جاری، 1800 نمونه آزمایش آب شرب شامل نمونه‌های شیمیایی و میکروبیولوژی در آزمایشگاه آبفای جیرفت انجام شد و کیفیت آب شرب در حد مطلوب است.» شهرهای جنوبی استان شامل جیرفت و توابع، کهنوج و توابع و عنبرآباد تحت پوشش آزمایشگاه آبفای جیرفت هستند.
تعویض 400 کنتور خراب
مشایخی اضافه کرد: «به‌منظور کاهش آب بدون درآمد و همچنین جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ، 412 دستگاه کنتور خراب در شهرستان جیرفت تعویض شد. این تعداد کنتور خراب در شهرهای بلوک (4) ،جبالبارز (9)، جیرفت (341) و ساردوئیه (73) دستگاه تعویض شد.» واگذاری 342 فقره انشعاب آب در شهرهای بلوک (3) ،جبالبارز (8)، جیرفت (295) و ساردوئیه (36)، دوره آموزشی طرز کلرزنی آب ویژه واحدهای بهداشت امورات و ادارات آبفای شهرستان‌های جنوب استان و برگزاری جلسه حلقه صالحین در امور آبفای جیرفت با محوریت پاسخ به شبهات موجود در رابطه با زندگانی، قیام و شهادت امام حسین(ع) به‌صورت سؤال و جواب و بحث و گفت گو از دیگر اقدامات آب و فاضلاب جیرفت بود که رییس این اداره به آن‌ها اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *