پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱:۵۹

تأکید معاون مالی و پشتیبانی آبفای کرمان بر کاهش هزینه‌های جاری
در دومین جلسه هم‌اندیشی شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کرمان که با حضور طاهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کرمان، معاونین، مدیران عامل شرکت آبفای شهرستان سیرجان و رفسنجان، مدیران و روسای امورات و ادارات تابعه در دلفارد جیرفت برگزار شد، عباس سالاری، معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان مسائل و موارد مربوط به حوزه کاری خود را عنوان کرد. او بر کاهش هزینه‌های جاری تأکید کرد. در این جلسه همچنین طاهری، مدیرعامل شرکت آبفای استان در سخنانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام «سال اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل» گفت: «امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و شرکت از این قاعده مستثنا نیست.» وی افزود: «علیرغم همه مشکلات مالی در استان و نبود بودجه و کمبود اعتبارات، استان تبدیل به کارگاه شده و پروژه‌های شرکت تعطیل نشده‌اند.ما باید خود را مسئول بدانیم و این اقتصاد مقاومتی است.» طاهری اضافه کرد: «آبفا با خرد جمعی اداره می‌شود. بزرگ‌ترین سرمایه و ثروت شرکت اعتماد مردم است و اعتماد مردم به مجموعه شرکت نباید تضعیف شود.»وی افزود: «تابستان‌های سختی را با تلاش شبانه‌روزی همه همکاران در پهنه استان با کمترین نارضایتی پشت سر گذاشتیم و از هم‌اکنون باید برای تابستان 96 برنامه‌ریزی کنیم و برنامه‌های آن تشریح شود.» این همایش به همت معاونت مالی و پشتیبانی و روابط عمومی شرکت آبفا و به میزبانی امور آبفای جیرفت برگزار شد.

شناسایی هفت فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهربابک و خورسند
طی مهرماه 7 فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهربابک و خورسند شناسایی شد. علی ابراهیمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهربابک بابیان اینکه انشعاب‌های غیرمجاز چالش‌ها و مشکلاتی را در زمینه آب‌رسانی مطلوب به شهروندان ایجاد می‌کنند افزود: «با افراد خاطی که به‌صورت غیرقانونی از آب استفاده می‌کنند به‌شدت برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.» وی گفت: «در این راستا در مهرماه 7 فقره انشعاب آب در شهربابک و خورسند شناسایی شد که از این تعداد 4 فقره مجاز و 3 فقره قطع و جمع‌آوری شد.» ابراهیمی با اشاره به کمبود منابع آب از مردم درخواست کرد از مصرف غیرمجاز آن خودداری و با مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به امور آبفا اطلاع دهند.

بازسازی 2 کیلومتر از شبکه آب‌رسانی بافت
طی مهرماه 2 کیلومتر از شبکه آب‌رسانی شهرستان بافت بازسازی شد. تیمور رجایی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بافت گفت: «یکی از علل افزایش پرت و هدر رفت آب فرسودگی شبکه آب‌رسانی است.»وی افزود: «یکی از اقداماتی که با جدیت توسط امور آبفای بافت انجام می‌شود،بازسازی شبکه فرسوده و قدیمی آب‌رسانی است.» رجایی افزود: «در همین راستا در مهرماه سال جاری، 2000 متر شبکه آب‌رسانی (700 متر پلی‌اتیلن 110، 800 متر پلی‌اتیلن90 و 500 متر پلی‌اتیلن 63) بازسازی شد.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *