سایت خبری پیام ما آنلاین | در بازی های امروز لیگ یک، مس میهمان آلمینیوم است جدال 16 تایی ها

در بازی های امروز لیگ یک، مس میهمان آلمینیوم است جدال 16 تایی ها





۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱:۵۲

در بازی های امروز لیگ یک، مس میهمان آلمینیوم است
جدال 16 تایی ها

هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران جام آزادگان که به دلیل رقابت‌های جام حذفی به تعویق افتاده بود، امروز با انجام چهار دیدار دنبال می شود تا پرونده بازی‌های این هفته بسته شود.
در حساس ترین بازی این هفته تیم های 16 امتیازی آلمینیوم اراک و مس کرمان از ساعت 45/14 در ورزشگاه امام خمینی اراک رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. دیدار این دو تیم از چند جهت مهم است، اول اینکه هر دو تیم در بازی های اخیر خود روند رو به رشدی را در پیش گرفته اند به طوری که تیم اراکی در پنج بازی آخرش بازنده از زمین بازی بیرون نیامده است. همچنین شاگردان مهابادی توانستند در رقابت‌های جام حذفی تیم پیکان لیگ برتری را شکست دهند و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند.مس کرمان هم با منصور ابراهیم زاده از چهار بازی آخر لیگ یک توانسته 10 امتیاز کسب کرده و موفق شده خودش را به مدعیان نزدیک کند. همچنین آنها با اینکه به استقلال تهران در چارچوب رقابتهای جام حذفی در وقت‌های اضافه باختند، ولی توانستند یک بازی برابر را به نمایش بگذارند.
دوم اینکه این دو تیم به همراه تیم های بادران تهران و نساجی قائم شهر، با 16 امتیاز در رده های میانی جدول همسایه هستند و برد هر کدام از این تیم ها می تواند حکم 6 امتیاز داشته باشد. برد هر کدام از این تیم ها می تواند رده این تیم را حداکثر تا جایگاه ششم بالا ببرد و به صدر جدول نزدیک تر کند. هم اکنون مس بخاطر تفاضل گل بهتر در رتبه نهم و آلمینیوم اراک در جایگاه دهم لیگ یک قرار دارند.
سوم اینکه هدف هر دو باشگاه در ابتدای فصل حضور در میان مدعیان صعود به لیگ برتر بوده بدین ترتیب در این دیدار هر دو تیم با اندیشه کسب سه امتیاز جهت صعود به رده های بالاتر جدول به میدان خواهند آمد.
دو تیم آلومینیوم و مس کرمان فصل گذشته در دو دیدار رفت و برگشت در مسابقات لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که تساوی بدون گل در کرمان و یک بر یک در اراک ماحصل تلاش 90 دقیقه ای دو تیم در دیدارهای رفت و برگشت بود. مس کرمان در این بازی مهدی دغاغله، آرمان شهداد نژاد و محسن دلیر را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد و احتمالا معقولی و عسگری نیز در تیم میزبان غایب خواهند بود.
این دیدار را وحید صالحی با کمک‌ حمید سبحانی، امرالله طراح و مرتضی عابدی قضاوت خواهند کرد. برنامه دو بازی دیگر امروز به این ترتیب است؛
* خونه‌به‌خونه مازندران – اکسین البرز (ساعت 14:45 – ورزشگاه هفتم تیر بابل)
داور: حسین زرگر، کمک‌ها: هادی طوسی و محمدجواد مداح، داور چهارم: انور دورانی
* بادران تهران – نساجی مازندران (ساعت 15 – ورزشگاه اکباتان تهران)
داور: شاهین حاج‌بابایی، کمک‌ها: اسد حاج‌محمد و رضا قیم، داور چهارم: حسین زمانی

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *