پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱:۴۳

دوچرخه‌سواران مس 23 آبان ماه پا در رکاب می‌شوند
زمان مرحله‌ی دوم رقابت‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد و بر این اساس رکاب‌زنان مس کرمان روز 23 آبان ماه به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.
دوچرخه‌سواران مس کرمان که در مرحله‌ی اول این رقابت‌ها در جایگاه سومی قرار گرفتند، زیر نظر کادر فنی خود آماده می‌شوند تا با وجود مشکلات موجود بازهم در این مرحله افتخار آفرینی کنند.
اعضای تیم دوچرخه‌سواری مس را نفراتی چون فرشید فارسی‌نژادیان، علی علی‌عسگری، مهدی عباداللهی، محمد صادق مظفری، مهدی آرمون، صالح تفرشی، مرتضی رضوانی، ابولفضل افزون، سامان حسین‌زاده، امید زارع و ابولفضل پورجعفری تشکیل می‌دهند. رکاب‌زنان مس در این رقابت‌ها با تیم‌های سپاهان اصفهان- پیشگامان کویریزد- سیبک امیدنیا مشهد- پتروشیمی تبریز- شهرداری تبریز- کاشی پرسپولیس مهریز یزد رقابت خواهند کرد. دومین مرحله‌ی رقابت‌های لیگ برتر رکاب‌زنی کشور به مدت دو روز تا تاریخ 25 آبان ماه در پیست مجموعه‌ی آزادی برگزار خواهد شد. تیم دوچرخه‌سواری مس عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های فصل قبل این مسابقات را از آن خود کرده بود.

پیروزی مقتدرانه بسکتبالیست‌های مس در اراک
تیم بسکتبال مس کرمان در ادامه‌ی بازی‌های خود در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور، به یک پیروزی مقتدرانه خارج از خانه دست یافت.
بلند قامتان مس کرمان که در بازی هفته‌ی دوم خود در اراک میهمان تیم ماشین‌سازی این شهر بودند با نتیجه‌ی قاطع 94 بر 68 برابر میزبان خود به پیروزی دست پیدا کردند.
شاگردان مهدوی که در بازی هفته‌ی قبل نیز با بدشانسی مغلوب حریف خود شده بودند، در این بازی از همان ابتدا با ارایه یک بازی کم اشتباه و مقتدرانه، برتری خود را در زمین مسابقه تثبیت کردند تا در تمامی دقایق بازی با اختلاف زیاد از میزبان خود جلو باشند. در نهایت و در پایان این بازی بسکتبالیست‌های مس با اختلاف 26 امتیاز تیم اراکی را در زمین خود شکست دادند تا اولین پیروزی فصل خود را جشن بگیرند. بسکتبال مس با این پیروزی 3 امتیازی شد و در رده‌ی پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفت. این تیم بازی سوم خود را روز جمعه‌ی آینده 21 آبان ماه در سالن شهید نصراللهی کرمان و برابر تیم آدمینس میناب برگزار خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *