پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مهدی دغاغله، مهاجم مس کرمان: دلم برای لیگ برتر تنگ شده است

مهدی دغاغله، مهاجم مس کرمان: دلم برای لیگ برتر تنگ شده است





۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱:۴۱

مهدی دغاغله، مهاجم مس کرمان:
دلم برای لیگ برتر تنگ شده است

تیم مس کرمان در حالی فردا در اراک میهمان آلومینیوم این شهر است که مهدی دغاغله مهاجم سرشناس مس به علت مصدومیت این تیم را همراهی نمی کند.شاید کم شانس ترین بازیکن تیم مس در دیدار برابر تیم استقلال تهران، همین مهدی دغاغله بود که در نیمه دوم برای نارنجی پوشان به میدان آمد اما پس از ده دقیقه بدلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد، او که انگیزه های بسیار بالایی برای این بازی داشت خوشحال است که مصدومیت شدیدتری گریبانگیرش نشده است.
وی در رابطه با شرایط بازی با تیم استقلال می گوید اگر بازی را دیده و توانایی تیم ما را مشاهده کرده باشید مطمئنا متوجه می شوید که حق ما باخت نبود ولی خوب شرایط فوتبالی به شکلی رقم خورد که نتوانستیم پیروز میدان باشیم.
مهاجم نارنجی پوشان کرمانی در خصوص مصدومیت خود در این دیدار نیز گفت: مچ پایم آسیب دید، خدا را صد هزار مرتبه شکر مصدومیتم به آن شدتی که فکر می کردم نبود، فکر می کردم رباط پاره کرده ام به نظرم با ده روز استراحت بتوانم مجددا به شرایط بازی برگردم.
دغاغله در مورد ناراحتی خود از این اتفاق در بازی با تیم استقلال نیز اذعان کرد خیلی انگیزه داشتم و می خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم که متاسفانه نشد، قسمت نبود کارم را انجام دهم و برای همین حسابی ناراحت بودم.
وی در ادامه افزود: شرایط تیم ما خیلی خوب است و بدشانسی هایی آورده ایم، اگر چه لیگ یک شرایطش بالطبع با لیگ برتر فرق می کند اما همه توانایی تیم ما را دیدند و توان صعود به لیگ برتر را داریم، مشکلاتی هست که امیدوارم حل شود و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.
او درباره بازگشت مجددش به لیگ برتر نیز اظهار داشت: در این بازی دلتنگ لیگ برتر شدم و تمام تلاشم را می کنم که دوباره به این رقابت ها بازگردم، بازیکنانی که در لیگ برتر حضور دارند با حضور در لیگ یک شرایط بدی ندارند و بر خلاف تصور ما خیلی هم شرایط لیگ یک خوب است اما همه کسانی که در لیگ دسته اول حضور دارند دلشان برای حضور در لیگ برتر تنگ شده است که امیدوارم کل مجموعه مس همگی به اتفاق هم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.
مهاجم جوان و با اخلاق مسی ها در پایان درباره نتایج کسب شده توسط تیمش تا بدین جای کار نیز خاطر نشان ساخت مس تا به این جای کار طبق بضاعتی که داشته است عملکردش خوب بوده اگر چه تساوی های بسیاری کسب کرده ایم اما در دیدارهای آینده قطعا نتایج بهتری بدست می آوریم.
لازم به ذکر است علاوه بر دغاغله، محسن دلیر و آرمان شهداد نژاد نیز به علت مصدومیت در این بازی حاضر نخواهند بود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *