پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱:۴۰

نایب قهرمانی جام جهانی ووشو به ایران رسید
ووشوکاران ایران با کسب چهار مدال طلا و سه نقره به مقام نایب قهرمانی هشتمین دوره جام جهانی ساندا 2016 در چین دست یافتند.
رقابت های جام جهانی ساندا که از روز جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز شده بود، دیروز به اتمام رسید.
مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، در جام جهانی ساندا به میدان رفتند که تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) در این رویداد شرکت کرد. در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب چهار مدال طلا و سه نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. چین قهرمان بلامنازع جهان با کسب 10 مدال طلا، قهرمان شد و فیلیپین با 2 مدال طلاِ یک نقره و یک برنز به مقام سومی رسید.
اسامی مدال آوران ایران بدین شرح است:
مدال طلا؛
صدیقه دریای وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای بانوان
شهربانو منصوریان وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای بانوان
محسن محمدسیفی وزن منهای 70 کیلوگرم ساندای مردان
حمیدرضا قلی پور وزن منهای 90 کیلوگرم ساندای مردان
مدال نقره؛
مریم هاشمی وزن منهای 70 کیلوگرم ساندای بانوان
عرفان آهنگریان وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای مردان
امیر فضلی وزن منهای 85 کیلوگرم ساندای مردان

در جشنواره دارت کارکنان دولت دراستان
مقام های اول تا سوم به نیروی برق شمال رسید
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، به مناسبت هفته تربیت بدنی، یک دوره مسابقات دارت ویژه کارکنان دولت در محل سالن فجر کرمان برگزار شد که طی 6 ساعت رقابت تنگاتنگ، نادر خواجه پور؛ محمدرضا زمانی و محسن قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

راه یابی مستقیم پرسپولیس به مرحله گروهی لیگ قهرمانان
بنا بر اعلام غلامرضا بهروان با توجه به تعلیق فدراسیون فوتبال کویت، سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه در مرحله حذفی مشخص شده است.
غلامرضا بهروان، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر در حاشیه مراسم قرعه کشی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی خبر از سه سهمیه قطعی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داد. پیش از این عنوان شده بود سهمیه ایران 2 بعلاوه 2 است و قهرمانان جام حذفی و لیگ برتر ایران تنها به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه خواهند یافت و استقلال و پرسپولیس باید در مرحله حذفی حضور یابند. بهروان با اعلام این خبر از قطعی شدن سه سهمیه ایران برای حضور در مرحله گروهی خبر داد و بر این اساس استقلال خوزستان و ذوب آهن به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی و همچنین پرسپولیس به عنوان نائب قهرمان لیگ برتر سهمیه های قطعی ایران در مرحله گروهی خواهند بود و استقلال تهران نیز در مرحله حذفی قرار خواهد گرفت.
البته بهروان در حالی تعلیق کویت را باعث افزایش سهمیه ایران در این رقابت ها عنوان کرده است که در آخرین رده بندی اعلام شده برای سیدبندی این رقابت‌ها کویت پایین تر از ایران قرار داشته و این تعلیق نمی توانسته تاثیری در شرایط ایران داشته باشد و باید دید برپایه چه سیستمی سهمیه ایران افزایش یافته است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *