پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱:۳۶

انهدام باند قاچاق هروئین در کرمان
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق هروئین و دستگیری 6 عضو آن در عملیات پلیس امنیت عمومی خبر داد.
سردار «رضا بنی اسدی فر»گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام یک سری اقدام اطلاعاتی ، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی افزود: پلیس با تحت نظر قرار دادن اعضای این باند دریافتند سرشبکه اصلی آن در خارج از کشور بوده و هدایت باند را از آن طریق پیگیری کرده که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.
سردار بنی اسدی فر خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت با پی جویی های یک ماهه ، شامگاه شنبه محل تجمع اعضای این باند را در منزلی در مرکز استان شناسایی و محاصره کردند. وی گفت: پلیس در یک عملیات منسجم و ضربتی ضمن هماهنگی قضائی و ورود به این مخفیگاه 6 عضو این باند را شناسایی و دستگیر کرد. فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این عملیات سرشبکه باند که یک تبعه افغان بوده و با ارائه مدارک هویتی جعلی ایرانی فعالیت می کرد نیز شناسایی و دستگیر شد. سردار بنی اسدی گفت: 150 کیلوگرم هروئین که بسته بندی و آماده انتقال به داخل کشور بود نیز از محل کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد. فرمانده انتظامی استان تاکید کرد:پلیس با توسعه اشرافیت اطلاعاتی خود عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده و امنیت مطلوبی را در استان ایجاد کرده است.

انهدام یک باند تهیه
و توزیع سلاح غیرمجاز در سیرجان
«محسن نیک‎ورز» دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان، از انهدام یک باند تهیه و توزیع سلاح غیرمجاز خبرداد و گفت: اعضای این باند به صورت قاچاق اقدام به واردات اسلحه های جنگی و شکاری از یکی از کشورهای همسایه به داخل کشور می‎کردند.
وی ادامه داد: طی یک‌سری اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سیرجان، مشخص شد اعضای این باند اقدام به توزیع غیرمجاز سلاح شکاری در سطح شهرستان سیرجان می‌کنند. وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد محل اصلی فعالیت این باند در یکی از شهرستان های استان فارس است و پس از صدور نیابت قضایی، باند مذکور در شهرستان کوار از توابع استان فارس مورد ضربه واقع قرار گرفت. دادستان سیرجان عنوان کرد: در پی انهدام این باند، 12 قبضه سلاح،یک دستگاه خودروی سواری توقیف شده است. وی با اعلام اینکه 2 نفر متهم در این رابطه دستگیر شده اند، در پایان گفت: متهم اصلی پرونده اهل استان فارس است و در حال حاضر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

توقیف کامیون با 14 کیلو هروئین در نرماشیر
فرمانده انتظامی «نرماشیر» از کشف 14کیلو هروئین درعملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «عیسی امیری» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ، هنگام گشت زنی در محور نرماشیر -بم به یک کامیون باری که در پارکینگ متوقف بود مشکوک شدند. وی خاطر نشان کرد : در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو دارای جاساز مواد مخدر است که پس از انتقال به مقر انتظامی و در بازرسی از آن مقدار 14کیلو و 550 گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد. وی تصریح کرد: پلیس نرماشیر در این عملیات یک قاچاقچی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *