سایت خبری پیام ما آنلاین | در مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک در اسپانیا ایران با سرمربی‌گری رضا سلطانی قهرمان جهان شد

در مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک در اسپانیا ایران با سرمربی‌گری رضا سلطانی قهرمان جهان شد





۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱:۲۴

در مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک در اسپانیا
ایران با سرمربی‌گری
رضا سلطانی قهرمان جهان شد

دومین و آخرین روز از هفتادمین رقابت های جهانی بادی کلاسیک و پرورش اندام در اوزان باقی مانده پرورش اندام به میزبانی بنیدروم اسپانیا عصر دیروز با صف آرایی پرورش اندام کاران بر روی استیج مسابقات به پایان رسید و تیم ایران با کسب 5 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز به مقام قهرمانی جهان دست یافت و تیم های کره جنوبی و اسپانیا در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
مهدی حیدری وعلیرضا علیزاده 70 کیلوگرم، فرهاد اسدنژاد دروزن 75 کیلو گرم، حامد داوود آبادی وزن 80 کیلو گرم، سجاد نیکنام و سالار مددی وزن 85 کیلو گرم، سعید معمر و حسین کلاته وزن 90 کیلو گرم، جعفر غفارنژاد و میثم کشور وزن 95 کیلو گرم، بهروز تابانی و حسن خسروی وزن 100 کیلو گرم و محسن صمدی وزن +100 کیلو گرم نمایندگان وزن های باقی مانده بودند که به مصاف حریفان خود رفتند.
در مسابقات دیروز، مهدی حیدری در 70 کیلوگرم، سجاد نیکنام در دسته 85 ، حسین کلاته در 90 ، جعفر غفارنژاد در 95 و بهروز تابانی در 100 کیلوگرم مدال طلا گرفتند. ضمن اینکه میثم کشوری و حسن خسروی صاحب گردن آویز نقره و محسن صمدی هم برنزی شد.
همچنین تیم بادی کلاسیک کشورمان نیز روز شنبه به مقام قهرمانی یازدهمین دوره از رقابت‌های جهانی در اسپانیا دست یافته بود.
در این رقابت‌ها که با حضور 235 ورزشکار برگزار شد، تیم ایران با کسب 3 طلا، 1 نقره و 1 برنز توسط ملی‌پوشان کشورمان و کسب عنوان قهرمانی، به پایان رسید.
سید روح‌الله میرنوراللهی در دسته قدی 168 سانتیمتر، مهدی پروانی در دسته قدی 171 سانتیمتر و کیوان رضاپور در دسته قدی 180+ سانتیمترطلایی های ایران بودند و حسام خسروی در دسته قدی 180+ سانتیمتر به مدال نقره رسید و محمدرضا جعفری در دسته 180 سانتیمتر به مقام سوم دست یافت.
همچنین میرنورالهی تنها نماینده کشورمان در رشته بادی کلاسیک المپیکی موفق به کسب مقام اول و عنوان قهرمان قهرمانان جهان شد.
رضا سلطانی نژاد، ورزشکار و قهرمان کرمانی به عنوان مدیر و سرمربی تیم های ملی و وحید اکبرزاده و احسان کنگرلو هدایت این تیم را به عهده داشت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *