پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تجربه آموزش در فضای سبز

تجربه آموزش در فضای سبز





۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۵:۰۷

تجربه آموزش در فضای سبز

به مناسبت ایام 13 آبان و بزرگداشت روز دانش آموز، دبیرستان دخترانه ستایش کرمان اقدام به برپایی اردوی یکروزه در پارک تفریحی بانوان نمود.
مهین نادری، موسس این مدرسه با اعلام این خبر افزود: برگزاری آزمون های ماهانه، پیگیری مستمر نمرات دانش آموزان و تعامل با والدین و مشاوره گروهی و انفرادی دانش آموزان از کارهای انجام شده این مدرسه در ماههای گذشته بود.
موسس مدرسه ستایش ادامه داد: در راستای همسو سازی فعالیت های آموزشی با پرورشی و در جهت رشد و اعتلای روحیه دانش آموزان، تصمیم بر آن گرفتیم تا با کمک همکاران و اولیا و خود دانش آموزان، اردوی یک روزه ای را همراه با تشکیل کلاس های درس در محل پارک بانوان کرمان برگزار کنیم.
نادری اضافه کرد: قبل از پارک بانوان، لازم دانستیم با حضور در گلزار شهدا و غباررویی شهدا بخصوص شهدای دانش آموز، یاد و خاطره شهدای عالیقدر را گرامی بداریم.
وی ادامه داد: در این اردو که با برنامه های مفرح و جانبی مانند اجرای نمایش توسط فتانه سید جعفری، هنرمند تئاتر و سینما و سخنرانی حسن مجیدی فر، کارشناس مسائل تربیتی و پرورشی همراه بود، دانش آموزان آموزش و فراگیری را در طبیعت و فضای باز تجربه کردند و در پایان هم نهار را در کنار هم صرف کردند.
وی در پایان از خانم ها طاهره حمیدی، مدیر؛ ملیحه باوقار، معاون آموزش و بتول دهقانی، معاون پرورشی مدرسه و سایر همکاران و دبیرانی که وی را در برپایی خوب این مراسم همراهی کردند تشکر و قدردانی نمود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر