پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ستایش از بیمارستان مرخص و تحویل بهزیستی شد

ستایش از بیمارستان مرخص و تحویل بهزیستی شد





۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۴:۴۵

ستایش از بیمارستان مرخص و تحویل بهزیستی شد
ستایش کودک سه ساله که 2 هفته پیش در پی آزار و اذیت والدین معتادش در بیمارستان رفسنجان تحت درمان قرار گرفت، از بیمارستان مرخص شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در نشست آسیب های اجتماعی با موضوع کودک آزاری و همسرآزاری در محل فرمانداری رفسنجان افزود: ستایش پس از انجام درمان ها و مراقبت های لازم در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان و بهبودی نسبی به لحاظ جسمی و روحی دیروز از بیمارستان مرخص شد. محمود حیدری بیان کرد: از آنجا که والدین این کودک صلاحیت نگهداری ستایش را ندارند، ستایش به بهزیستی کرمان تحویل داده شد. وی گفت: ستایش در جهنمی از دعواهای ناپدری با مادرش زندگی می کرد و همچنین مورد اذیت و آزار آنها واقع شده بود. رئیس اداره بهزیستی رفسنجان افزود: 2 هفته قبل در پی اطلاع همسایگان به اورژانس اجتماعی بهزیستی این کودک زجر کشیده و پر از آثار سوختگی بر بدن و شکستگی دست و پا به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان اعزام شد و در حال حاضر این کودک بهبود یافته و زندگی جدیدی به دست آورده است.
وی همچنین گفت: شش ماه نخست امسال 21 مورد کودک آزاری در رفسنجان شناسایی شد که این موارد به کرمان اعزام و برخی نیز ساماندهی شدند. حیدری عمده عوامل اینگونه موارد کودک آزاری را ناشی از فقر اقتصادی و مصرف مواد مخدر از نوع صنعتی عنوان کرد و افزود: اورژانس اجتماعی در رفسنجان از 2 سال قبل راه اندازی شده و موارد کودک آزاری، سالمندآزاری و همسرآزاری را شناسایی و به بهزیستی یا بیمارستان اعزام می کنند. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان هفتم آبان گفت: ناپدری ستایش – کودک سه ساله رفسنجانی که مورد آزار قرار گرفته بود – به عنوان متهم اصلی این پرونده با دستور قضایی دستگیر شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر