پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸

چهره نزدیک به احمدی‌نژاد از مشاور روحانی طلب حلالیت کرد
شرق نوشت: عبدالرضا داوری، از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، درباره گزارشی که سال گذشته در کانال اطلاع‌رسانی منتسب به خود درباره حسام‌الدین آشنا منتشرشده بود، از مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری طلب حلالیت کرد. او در یادداشتی کوتاه در کانال اطلاع‌رسانی خود نوشت: سال گذشته در این کانال، گزارشی درباره آقای حسام‌الدین آشنا منتشر شد؛ همان زمان جناب دکتر آشنا جوابیه‌ای نگاشتند و ضمن توضیح در مورد آن گزارش، در یک پیام خصوصی هم، صاحب این قلم را به وجدان و آخرت حوالت دادند. هفته گذشته از طریق یکی از برادران مطلع، اسنادی را دیدم که بر اساس آن اسناد، صحت جوابیه ایشان بر من روشن شد. بر پایه وجدان، اصول عدالت و ضرورت عافیت در آخرت، انتشار این توضیح و حلالیت خواهی از ایشان را علی‌رغم همه اختلافات و مرزبندی‌های عقیدتی و سیاسی مبتنی بر آیه هشت سوره مائده که می‌فرماید: وَلا یجرمنکم شنئان قوم علی أَلا تعدلوا اعدلوا هُوَ أقرب للتقوی، برخود لازم می‌دانم.

داماد حداد عادل به دلیل دو تابعیتی بودن استعفا داد
24 آنلاین نوشت: داماد غلامعلی حداد عادل به دلیل دو تابعیتی بودن از فعالیت در وزارت ارتباطات استعفا داد. روح‌الله رحمانی مدیر برنامه‌های سابق مایکروسافت و آمازون بعد از دو ماه فعالیت در وزارت ارتباطات به دلیل قانون مدیریت خدمات کشوری، از مدیرکلی دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری این وزارتخانه استعفا کرد. این استعفا به دلیل دو تابعیتی بودن رحمانی انجام شد. روح‌الله رحمانی، داماد غلامعلی حداد عادل است.

هشدار یک نماینده به ترک‌های مجلس؛
سایت‌های تروریستی از تشکیل فراکسیون ترک‌نشین حمایت کردند
یک نماینده مجلس دهم در اخطاری خطاب به پزشکیان نسبت به تشکیل فراکسیون مناطق ترک‌نشین هشدار داد و گفت که سایت‌های تروریستی و تجزیه‌طلب از این اقدام حمایت کردند و پزشکیان که بر کرسی ریاست این فراکسیون تکیه دارد،‌ پاسخ داد: جهت اطلاع بگویم این فراکسیون برای بحث قومیت نیست. به گزارش خبرآنلاین، مرادی نماینده مجلس دهم در اخطار قانون اساسی خطاب به پزشکیان که ریاست مجلس را بر عهده داشت گفت: اخطار بنده در مورد 19،20 و 84 قانون اساسی است. با توجه به اینکه تشکیل فراکسیون مناطق ترک‌نشین از سوی 100 نفر از نمایندگان خلاف اصول قانون اساسی ذکرشده است. چون در این اصول آمده است،‌ملت ایران از هر قوم و قبیله‌ای باشند از حقوق مساوی برخوردارند و در اصل 84 آمده است که هر نماینده در برابر همه ملت مسئول است. وی افزود: مجلس صدای ملت است،‌اگر این روند ادامه یابد دیر یا زود باید منتظر تقسیم‌بندی‌های دیگر در مورد سایر اقوام هم باشیم. ‌بعد از تشکیل این فراکسیون متأسفانه تعدادی از سایت‌های تروریستی و تجزیه‌طلب از تشکیل این فراکسیون حمایت کردند،‌ مراقب باشید و به‌جای قبیله گرایی به دنبال رفع محرومیت و بیکاری برای کل اقوام موجود در کشور باشیم. پزشکیان که ریاست فراکسیون مناطق ترک‌نشین را بر عهده دارد،‌ در دفاع از تشکیل این فراکسیون این‌گونه پاسخ داد:« جهت اطلاع بگویم که این بحث برای قومیت نیست، ‌برای مناطق ترک‌نشین بودند که جمع شدند. حالا در مورد این فراکسیون در هیئت‌رئیسه تصمیم گرفته خواهد شد که چگونه باشد. به‌هیچ‌وجه بحث خلاف قانون عمل کردن در این اقدام وجود ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *