سایت خبری پیام ما آنلاین | حاشیه‌های پررنگ مجلس

حاشیه‌های پررنگ مجلس





۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۴۹

حاشیه‌های پررنگ مجلس
حواشی جلسه رأی اعتماد روز گذشته مجلس را به نقل از ایلنا بخوانید:
حسن روحانی با استقبال علی مطهری ساعت ۸:۲۰ وارد صحن علنی شد و در ادامه نمایندگان با حلقه زدن دور ایشان به بحث و گفت‌وگو با رییس جمهور پرداختند که این مساله تا حدود یک ساعت بعد ادامه یافت.
رییس فراکسیون امید به خاطر سرماخوردگی از روبوسی و مصاحبه باروحانی امتناع کرد. هنگامی‌که عارف باروحانی رودررو شد، با دستمالی که جلوی صورت گرفته بود، از روبوسی با رییس جمهور خودداری کرد.
علاوه بر اسحاق جهانگیری، نوبخت و وزرای علوم، نیرو، امور خارجه، ارتباطات، صنعت، معدن و تجارت، وزیر دفاع و وزیر نفت، همراه رییس جمهور وارد صحن شدند، سید محمود علوی وزیر اطلاعات نیز باکمی تأخیر و پس از پایان سخنان رییس جمهور وارد مجلس شد.
مهرداد لاهوتی پس از پایان صحبت‌های مخالفان وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش در تذکری نسبت به توزیع «نامه‌هایی بدون دریافت مجوز» از هیات‌رییسه و علیه یکی از وزرای پیشنهادی انتقاد کرد.
به گفته یکی از نمایندگان حاضر در صحن «شب‌نامه‌هایی که علیه دولت توزیع شدند»، مربوط به «فعالیت مدیریتی مسعود سلطانی فر در حدود دو دهه پیش بوده است.»
پس از نطق سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش، غلامرضا تاج گردون از اعضای فراکسیون امید مجلس اعتراض خود را نسبت به سخنان تند و اتهام زنی بدون سند و مدرک نقوی حسینی اعلام کرد که این مسئله منجر به درگیری لفظی این دو نماینده شد و در ادامه علی مطهری، محمدمهدی زاهدی، محسن کوهکن، عبدالکریم حسین زاده و برخی دیگر از نمایندگان به سمت این دو نماینده رفته و فضا را آرام کردند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی پس از پایان نطق خود صحن علنی مجلس را ترک کرد که البته این موضوع با طعنه نقوی حسینی همراه بود که می‌گفت آقای رییس جمهور حرف‌هایش را می‌زند و می‌رود و به حرف گوش نمی‌کند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *