سایت خبری پیام ما آنلاین | لیگ یک تجربه خوبی است

لیگ یک تجربه خوبی است





۹ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۰۳

لیگ یک تجربه خوبی است
شاید سرمربیگری در لیگ سخت باشد اما به هرحال یک تجربه است و یک مربی را به شرایط جدید روبرو می کند. برای من که در این فوتبال کار می کنم تجربه حضور در لیگ یک و روش بازی در این تیم ها تجربه جدیدی و خوبی است که برای من کاملا مفید به نظر می رسد.
دلیل اینکه در اول فصل کار را خوب آغاز نکردیم این بود که یک ماه دیر کار را شروع کردیم. مدیران دیر انتخاب شدند و خود من هم دیر به این آمدم. با این حال از زمانی که به مس آمدیم این هدف را داریم که پشتوانه سازی کنیم و بازیکنان خوبی را تربیت کنیم و دوران خوبی را برای مس کرمان بسازیم.
اگر به تهران آمده ایم معنی آن این است که برای خودمان شانس قائل هستیم. در جام حذفی با 5 بازی می توان راهی را رفت که در 32 بازی نمی توان آن را طی کرد. ما اینجا هستیم تا شانس مان را برای موفقیت در جام حذفی جستجو کنیم و طبیعی است که در این شرایط باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. سوال من از شما این است که کسی فکرش را می کرد که قشقایی را شکست بدهد؟ شاید از نظر خیلی ها استقلال تیم بهتری از ما است اما از نظر من ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم که می توانیم با آنها استقلال را شکست بدهیم. استقلال تیم خوبی است ولی ما هم می خواهیم بهترین بازی مان را انجام بدهیم.
در مس کرمان به دنبال پشتوانه سازی است اما هدف ما این است که به رتبه های بالای جدول هم برسیم. همانطور که گفتم می خواهیم روزهای خوبی را در مس کرمان پشت سربگذاریم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *