سایت خبری پیام ما آنلاین | دستگیری مرد هزار چهره و میلیاردی

دستگیری مرد هزار چهره و میلیاردی





۹ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۰۰

دستگیری مرد هزار چهره و میلیاردی

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: کلاهبردار میلیاردی با عنوان ‹مرد هزار چهره› پس از ارسال نیابت قضایی از کرمان، در استان هرمزگان دستگیر شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان دادخدا سالاری افزود: این فرد با جعل عناوین قضایی از جمله دادستان، معاون دادستان، قاضی اجرای احکام، نماینده قوه قضائیه و سردار نظامی اقدام به کلاهبرداری از مراجعان به دستگاه قضایی می کرده است. وی اظهار کرد: این کلاهبردار سابقه دار، فعالیت های مجرمانه خود را از سال 1393 در استان اصفهان آغاز و سپس این اقدامات را به ترتیب در استان های فارس، هرمزگان، یزد، کرمان و مجددا در بندرعباس تکرار کرده است. سالاری در تشریح نحوه شناسایی و دستگیری این متهم ادامه داد: به دنبال وصول گزارش هایی در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان مبنی بر چندین فقره کلاهبرداری از مراجعان به دستگاه قضایی، اقدامات مستمر و شبانه روزی حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان، پلیس آگاهی و بازپرسی شعبه یازدهم برای شناسایی و دستگیری این فرد آغاز شد.
دادستان کرمان گفت: با راهنمایی شاکیان و مالباختگان عکسی از متهم تهیه و سپس هویت وی مشخص و معلوم شد که وی ساکن استان اصفهان است و نیابت قضایی برای دستگیری صادر اما مشخص شد وی از آنجا به استان دیگری نقل مکان کرده است. سالاری اضافه کرد: متهم از استان دیگر نیز به استان سومی منتقل شد که در نهایت مجددا در استان کرمان مشاهده و مورد تعقیب قرار گرفت و پس از اقدامات تعقیبی و تحقیقی گسترده و چندین روز عملیات تعقیب و مراقبت برای دستگیری این متهم، پس از ارسال نیابت قضایی از استان کرمان و پس از انجام چندین مورد کلاهبرداری در یک روز و حین مذاکره با طعمه جدید خود در استان هرمزگان دستگیر شد. وی گفت: این فرد با جعل عناوین قضایی و نظامی و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی برخی افراد مسن و اهالی روستاها را فریب داده و با ادعای حل پرونده های آنها، مبالغی را از این افراد کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده و در استان دیگری فعالیت های مجرمانه خود را تکرار می کرده است. وی با اشاره به 12 فقره سابقه کیفری این متهم افزود: این فرد سوابقی از جمله کلاهبرداری، سرقت، سرقت به عنف، تحصیل مال از طریق نامشروع، جعل عنوان، تهدید، توهین و ادعای نفوذ را در کارنامه خود دارد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *