پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۹ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۵۳

قدردانی ۲۰۰ نماینده از تیم مذاکرات هسته‌ای
ایلنا نوشت: علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بیانیه قدردانی نمایندگان مجلس از تیم هسته‌ای و وزارت خارجه هم‌زمان با قرائت اولین گزارش ۶ ماهه برجام تهیه شد. نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم اضافه کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ نماینده این بیانیه را امضا کردند و امضاهای آن همچنان در حال افزایش استَ

احمدی‌نژاد به غلامحسین الهام:
به شما علاقه‌مندم اما
از کاندیداتوری‌تان حمایت نمی‌کنم
خبرآنلاین نوشت: رئیس‌جمهور سابق اعلام کرده در انتخابات آینده ریاست جمهوری از هیچ یک از نامزدهای اصولگرا حتی وزیران کابینه‌اش حمایت نخواهد کرد. در هفته‌های گذشته و پس از مخالفت رهبر معظم انقلاب با نامزدی احمدی‌نژاد، برخی اصولگرایان در صدد استفاده از ظرفیت رأی وی در انتخابات در قالب حمایت او از نامزد اصولگرایان هستند، اما احمدی‌نژاد اخیراً در پاسخ به برخی درخواست‌ها اعلام کرده از هیچ یک از نامزدهای انتخابات حمایت نخواهد کرد. ناظران سیاسی معتقدند احمدی‌نژاد پر شانس‌ترین گزینه اصولگرایان برای رقابت‌های انتخاباتی سال آینده بود و اکنون در غیاب او دیگر نامزدهای مطرح اصولگرا شانس بسیار اندکی برای پیروزی در انتخابات خواهند داشت.
برخی فعالان سیاسی اصولگرا در هفته‌های اخیر رایزنی‌هایی را برای اجرای یک سناریو آغاز کرده‌اند تا با حضور احمدی‌نژاد در کمپین انتخاباتی نامزد نهایی اصولگرایان، سبد رأی او را به سبد رأی این نامزد منتقل کنند. اما رئیس‌جمهور سابق در یک اقدام شبه اعتراضی تصمیم گرفته در انتخابات آینده سکوت کند.
گفته می‌شود او اخیراً در پاسخ به غلامحسین الهام که نامزدی در انتخابات آینده را بررسی می‌کند گفته است: حتی از شما که خیلی هم بهتان علاقه‌مندم نیز حمایت نمی‌کنم. چون به آقا اعلام کردم که در انتخابات دخالت نمی‌کنم، نمی‌توانم از شما حمایت کنم.

محمدرضا عارف:
انتظار نداریم تندروها
از فرد دانشگاهی حمایت کنند
ایلنا نوشت: رییس فراکسیون امید در مجلس دهم با اشاره به حمایت کامل شورای مرکزی این فراکسیون از سه وزیر پیشنهادی نسبت به اخذ رای‌اعتماد برای هر سه گزینه ابراز امیدواری کرد. محمدرضا عارف در پاسخ به سوال دیگری درباره تلاش اصولگرایان تندرو برای ممانعت از کسب رای‌اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یادآور شد: طبیعتاً توقع نداریم تندرو‌ها از یک فرد برجسته دانشگاهی حمایت کنند؛ آقای دانش آشتیانی در معلم آموزش و پرورش بوده و در موسسه فرهنگی مفید خدمت کرده و سال‌ها معاون وزیر علوم بوده و در این وزارتخانه نیز خدمات ارزشمندی داشته است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با آرزوی کسب رأی بالا ازسوی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، نسبت به تحقق مطالبه‌های به‌حق فرهنگیان ابراز امیدواری کرد و گفت: شخصاً امیدوارم هر سه وزیر موفق به کسب رأی اعتماد شوند و با‌شناختی که از هر سه گزینه دارم، معتقدم هر سه وزیر پیشنهادی، افرادی شاخص و برجسته هستند اما اجازه بدهید نظر رسمی فراکسیون را پس از جلسه فردا اعلام کنیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر