پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اولین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان اولین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان

اولین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان اولین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان





۹ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۴۰

اولین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان

حدیث کریمی فر
نخستین گردهمایی عکاسان و فیلم سازان استان به مدت سه روز (5 الی 7 آبان) در کرمان، بم و رفسنجان برگزار شد. در این مراسم فیلم سازان و عکاسان پیشکسوت کرمانی و «طهماسب صلح جو» منتقد سینما حضور داشتند.
روز اول، فیلم سازان و عکاسان کرمان و رفسنجان در شهرستان بم فیلم های عاشورا در بم، وقتی که معرکه مرا می گیرد، بوف، رولت، بازی شاد کودکانه، سنگ، قطره دریا، مروارید کویر، برهوت و خواب شب در سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بم به تماشا نشستند.
کارگردان این فیلم ها محمد حسین صادقی، سروش درویش، محسن علم الهدی، محمد امین بهشتیان، علیرضا تقاصی و ناصر باقری بودند.
برنامه دوم ششم آبان در سالن هنرهای زیبای کرمان با حضور هنرمندان رفسنجان، بم و کرمان برگزار شد. در این روز فیلم های حس، فرانکنشتین، قاب عکس، کیف پول، شب های سفید و اندیشه های کرفس ساخته کیانوش غلامی، شاهد شفیعی، هانیه پورسلیمی، سامان پهلوان، حسنیه عالمی و احمد شعبانی به نمایش در آمدند.
روز سوم، فیلم سازان و عکاسان کرمان و بم در رفسنجان حضور یافتند کردند. و فیلم های کچ، بی بی، عروسک ها نفس می کشند، رخت و چرخه ساخته مهرداد حسنی، حسین طالبی، ایمان سلطانی، محمد خلیلی و محمد بخشی در سالن سینما گلستان امین نمایش داده شد. ضمناً نشست عکاسی با حضور حمید صادقی،عکاس کرمانی، برگزار شد.
طهماسب صلح جو فیلم های ساخته شده را نقد و بررسی کرد. وی کارهای نسل جوان فیلم ساز که به دور از پایتخت مشغول فعالیت هستند را امیدوارانه دانست.
اختتامیه نیز در سالن امین رفسنجان با حضور مسولین، اساتید و پیشکسوتان و هنرمندان انجام گرفت. هم چنین از اساتید و هنرجویان فعال انجمن سینمای جوانان دفاتر کرمان، بم و رفسنجان تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *