سایت خبری پیام ما آنلاین | گستاخی بی‌سابقه وزیر خارجه امارات به ایران

گستاخی بی‌سابقه وزیر خارجه امارات به ایران





۹ آبان ۱۳۹۵، ۲:۰۳

گستاخی بی‌سابقه
وزیر خارجه امارات به ایران
«عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات طی سخنانی، توهین شدیدی به جمهوری اسلامی ایران کرد و به گستاخی علیه ایران اسلامی پرداخت.
به نوشته روزنامه النشره لبنان، وزیر خارجه امارت مدعی شد که ایران از شبه نظامیانی حمایت می کند که مکه مکرمه را با موشک هدف قرار می دهند.
عبدالله بن زاید در ادامه ادعاهای خود افزود: نظام ایران در حالی ادعای اسلامی بودن می کند که از شلیک موشک به مکه حمایت می کند.
گفتنی است که یک منبع مطلع در انصارالله می‌گوید عربستان سعودی به غلط از روانه شدن موشک‌های یمنی به سمت مکه سخن می‌گوید زیرا مقصد موشک‌های انصارالله، فرودگاه نظامی جده بوده است.
جمعه شب گذشته یک فروند موشک بالستیک به سمت فرودگاه ملک عبدالعزیز جده که مقر نیروی هوایی سلطنتی عربستان است شلیک شده است. این فرودگاه در 65 کیلومتری غرب مکه مکرمه قرار دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به این ادعا اظهار داشت: ادعای حمله موشکی یمنی ها به سوی مکه مکرمه از اساس مضحک است.
بهرام قاسمی افزود: توصیه ما به مقامات امارات و عربستان آن است اماکن متبرک و مقدس اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی نکرده و برای جبران ناکامی ها و شکست های خود به اینگونه جوسازی های منافقانه، تفرقه افکنانه و خطرناک متوسل نشوند.
قاسمی اظهار داشت: دینداری و انس و علاقه مردم یمن به اماکن مقدسه اسلامی از وهابیون و سلاطینی که برای حفظ تاج و تخت خود بجای تکیه به امت اسلامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی متکی هستند، بیشتر است و حرمت حرمین شرفین را بیش از متجاوزان و قاتلان کودکان نگه می دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: بی تردید کسانی که مقاصد جنایتکارانه خویش را بالاتر از حرمت کعبه می دانند، روز به روز بیشتر در بین مسلمانان رسوا خواهند شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *