پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شکست تیم بسکتبال مس در اولین گام

شکست تیم بسکتبال مس در اولین گام





۹ آبان ۱۳۹۵، ۱:۵۴

شکست تیم بسکتبال مس در اولین گام
تیم مس کرمان عصر روز جمعه گدشته در کرمان در اولین دیدار لیگ دسته اول کشور، مهمان تیم پدافند دزفول بود که در یک بازی نفسگیر با وجود برتری محسوس در سرانجام، با نتیجه 68-64 بازی را واگذار کرد.
تیم بسکتبال مس کرمان که میانگین سنی آن ها زیر 21 سال است، در بازی پرهیجان توانستند بازی بسیار خوبی را برجا بگذارند به گونه ایی سالن مملو از جمعیت بسکتبال کرمان بارها به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند. از نکات قابل توجه این بازی استقبال عجیب کرمانی ها از این بازی بود که با هیجان بسیار به تشویق تیم مس کرمان پرداختند که امید است در بازی های بعدی این حضور و تشویق مشتاقان بسکتبال مس، همراه با پیروزی باشد. هرچند بار ها و بارها حملات تیم مس با بدشانسی محض در درون سبد تیم حریف نرفت تا اه از نهاد تماشاگران کرمانی درآید. از دیگر بدشانسی تیم مس، مصدومیت یکی از بهترین بازیکنان مس، شماره 9 این تیم بود که در کوارتر سوم مصدوم شد و احتمالا دوبازی اینده مس را نیز از دست خواهد داد.
در حالی که در دو کوآرتر اول این بازیکن با بازی زیبای خود و پرتاب های سه امتیازی یکی از بهترین های تیم خود بود که در صورت حضورش در ادامه بازی قطعا می توانست نتیجه دیدار را به گونه ای دیگر رقم زند. در این دیدار مدیرعامل باشگاه مس کرمان سید امجد مسعودزاده، کهندل مشاورعالی مدیرعامل و مدیرکمیته فنی باشگاه، آقای سیاوشی حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *