پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بانوان تیرانداز کرمانی همچنان در صدر جدول لیگ برتر دور سوم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور در مجموعه آزادی تهران پیگیری شد که این رقابت‌ها با تداوم صدرنشینی بانوان تیرانداز مس کرمان همراه شد. در بخش کامپوند بانوان تیرانداز مس با تیم ناجا رقابت دادند که موفق شدند این تیم را با نتیجه‌ی 3 بر 2 شکست دهند و در بخش ریکرو نیز تیراندازان مس با هیات کیش رقابت کردند که این دیدار را با نتیجه‌ی 3 بر 2 به حریف واگذار کردند. در پایان رقابت‌های این دور، بانوان تیرانداز مس موفق شدند بالاتر از تیم‌های هیات کیش و هیات گیلان صدرنشینی خود را در این رقابت‌ها تداوم بخشند. تیم ریکرو بانوان مس را خانم‌ها: زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، مهسا عبدلکریمی، مریم محمودی، سمانه رمضانپور و مریم کرمی‌نژاد تشکیل می‌دهند. تیم کامپوند دختران مس را نیز خانم‌ها: سمیه عباسپور، مریم رنجبر، شبنم بختیاری و سکینه قاسم‌پور تشکیل می‌دهند. هدایت این تیم برعهده‌ی آقای پاکزاد می‌باشد و سرپرستی تیم را نیز خانم نرگس رنجبر برعهده دارد. تیم دختران تیراندازی باشگاه مس برای اولین بار تحت پوشش این باشگاه قرار گرفته است و از تیم‌هایی است که امسال به خانواده‌ی باشگاه مس اضافه گردیده است.

بانوان تیرانداز کرمانی همچنان در صدر جدول لیگ برتر دور سوم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور در مجموعه آزادی تهران پیگیری شد که این رقابت‌ها با تداوم صدرنشینی بانوان تیرانداز مس کرمان همراه شد. در بخش کامپوند بانوان تیرانداز مس با تیم ناجا رقابت دادند که موفق شدند این تیم را با نتیجه‌ی 3 بر 2 شکست دهند و در بخش ریکرو نیز تیراندازان مس با هیات کیش رقابت کردند که این دیدار را با نتیجه‌ی 3 بر 2 به حریف واگذار کردند. در پایان رقابت‌های این دور، بانوان تیرانداز مس موفق شدند بالاتر از تیم‌های هیات کیش و هیات گیلان صدرنشینی خود را در این رقابت‌ها تداوم بخشند. تیم ریکرو بانوان مس را خانم‌ها: زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، مهسا عبدلکریمی، مریم محمودی، سمانه رمضانپور و مریم کرمی‌نژاد تشکیل می‌دهند. تیم کامپوند دختران مس را نیز خانم‌ها: سمیه عباسپور، مریم رنجبر، شبنم بختیاری و سکینه قاسم‌پور تشکیل می‌دهند. هدایت این تیم برعهده‌ی آقای پاکزاد می‌باشد و سرپرستی تیم را نیز خانم نرگس رنجبر برعهده دارد. تیم دختران تیراندازی باشگاه مس برای اولین بار تحت پوشش این باشگاه قرار گرفته است و از تیم‌هایی است که امسال به خانواده‌ی باشگاه مس اضافه گردیده است.





۸ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۱۲

بانوان تیرانداز کرمانی همچنان در صدر جدول لیگ برتر
دور سوم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور در مجموعه آزادی تهران پیگیری شد که این رقابت‌ها با تداوم صدرنشینی بانوان تیرانداز مس کرمان همراه شد.
در بخش کامپوند بانوان تیرانداز مس با تیم ناجا رقابت دادند که موفق شدند این تیم را با نتیجه‌ی 3 بر 2 شکست دهند و در بخش ریکرو نیز تیراندازان مس با هیات کیش رقابت کردند که این دیدار را با نتیجه‌ی 3 بر 2 به حریف واگذار کردند.
در پایان رقابت‌های این دور، بانوان تیرانداز مس موفق شدند بالاتر از تیم‌های هیات کیش و هیات گیلان صدرنشینی خود را در این رقابت‌ها تداوم بخشند.
تیم ریکرو بانوان مس را خانم‌ها: زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، مهسا عبدلکریمی، مریم محمودی، سمانه رمضانپور و مریم کرمی‌نژاد تشکیل می‌دهند.
تیم کامپوند دختران مس را نیز خانم‌ها: سمیه عباسپور، مریم رنجبر، شبنم بختیاری و سکینه قاسم‌پور تشکیل می‌دهند.
هدایت این تیم برعهده‌ی آقای پاکزاد می‌باشد و سرپرستی تیم را نیز خانم نرگس رنجبر برعهده دارد.
تیم دختران تیراندازی باشگاه مس برای اولین بار تحت پوشش این باشگاه قرار گرفته است و از تیم‌هایی است که امسال به خانواده‌ی باشگاه مس اضافه گردیده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *