سایت خبری پیام ما آنلاین | مک بوک پرو 2016 معرفی شد

مک بوک پرو 2016 معرفی شد





۸ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۱۲

مک بوک پرو 2016 معرفی شد

قیمت مک بوک پرو جدید اپل در مدل‌های مختلف با پردازنده‌های گرافیکی رادئون پرو (450، 455 و 460) و پردازنده‌ اینتل کور آی 7 در سرعت‌های متفاوت اعلام شد.
اپل به تازگی مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ جدید خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ، محصولی جدید پس از سال‌ها تلقی می‌شود که برای بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارائه نوت‌بوک‌های اپل عرضه شده است. اپل، برخی مقایسه‌های جالب‌توجه را میان مک‌بوک جدید و پاوربوک (اولین لپ‌تاپ اپل) انجام داده است. همچنان که همه ما انتظار داشتیم، مک‌بوک جدید ۶/۸ میلیون بار سریع‌تر از پاوربوک است.
کاملا واضح است که نوار لمسی OLED، برجسته‌ترین ویژگی در طراحی مک‌بوک پرو جدید است و در هر دو مدل ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی آن دیده خواهد شد. به‌علاوه مک‌بوک ۱۵ جدید، بهبودهای مهمی را دریافت کرده که آن را قدرتمندترین نوت‌بوک اپل، از ابتدا تاکنون ساخته است. به همین دلیل این لپ‌تاپ یک گزینه عالی برای کاربران بسیار حرفه‌ای است.
از لحاظ ویژگی‌های فناورانه، این مک‌بوک پرو، مجهز به پردازنده کواد کور اینتل آی۷ (quad-core Intel i7)، کارت گرافیک ۱۴ نانومتری رادئون پرو (450 / 455 /460) با معماری پولاریس و ۲ گیگابایت حافظه، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه SSD فوق سریع بر مبنای استاندارد PCIe است. این دستگاه دارای کارایی بسیار بالایی است. به طور مشخص، گرافیک سه بعدی آن ۱۳۰ درصد، عملکرد بازی در آن ۶۰ درصد و ویرایش فایل‌های ویدئویی باFinal Cut Pro، پنجاه و هفت درصد سریع‌تر از نسل قبل مک‌بوک پرو ۱۵ است.
اگر شما مشتاق داشتن لپ‌تاپی با قدرت‌ فوق‌العاده، نمایشگری متمایز، نوار لمسی (Touch Bar) جدید، سنسور اثر انگشت تاچ‌آی‌دی و اتصالات یواس‌بی نوع سی (USB-C) هستید، می‌توانید هم‌اکنون در پی خرید مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ باشید و آن را سفارش دهید. این لپ‌تاپ در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری (Space Grey) در دسترس مشتریان قرار داده شده است.
قیمت مک‌بوک پرو جدید از ۲۳۹۹ دلار برای نسخه دارای حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، پردازنده گرافیکی رادئون پرو ۴۵۰ و پردازنده ۲/۶ گیگاهرتزی اینتل کور آی ۷ آغاز می‌شود. قدرتمندترین نسخه این دستگاه دارای پردازنده ۲/۷ گیگابایتی کواد کور اینتل کور آی ۷ (با فناوری Turbo Boost قابل ارتقا به ۳/۶ گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی رادئون پرو ۴۵۵ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD است که ۲۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.
همچنین شما می‌توانید مک‌بوک پرو خود را پیکربندی کنید و آن را به پردازنده ۲/۹ گیگابایتی اینتل کور آی ۷ با ۸ مگابایت کش لایه سوم اشتراکی، پردازنده گرافیکی رادئون پرو ۴۶۰ با ۴ گیگابایت حافظه GDDR5 و حافظه SSD آنبورد مبتنی بر استاندارد PCIe ارتقا دهید. در این صورت قیمت این لپ‌تاپ سفارشی برای شما ۴۲۹۹ دلار خواهد بود.
همه انواع پردازنده‌های گرافیکی رادئون پرو، پهنای باند ۸۰ گیگابایت بر ثانیه را فراهم می‌آورند. همچنین تمام این پردازنده‌های گرافیکی دارای معماری پولاریس با نسل چهارم Graphics Core Next، پشتیبانی از HDMI 2.0 از طریق درگاه یو‌اس‌بی نوع C و توان طراحی حرارتی (TDW) کمتر از ۳۵ وات هستند. در جدول زیر پردازنده‌های گرافیکی رادئون پرو ۴۵۰، ۴۵۵ و ۴۶۰ از نظر عملکرد نهایی (Peak Performance)، واحدهای محاسبه (Compute Units) و پردازشگرهای موازی (Stream Processors) مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *