سایت خبری پیام ما آنلاین | جهانگیری به کرمان می آید

جهانگیری به کرمان می آید





۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۲۶

جهانگیری به کرمان می آید

پایگاه خبری «کرمان نو» نوشت: استاندار از سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهور به کرمان طی ماه اخیر خبر داد و گفته بازدید از قلعه گنج در برنامه این سفر گنجانده شده است.
علیرضا رزم حسینی پنجشنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان از سفر معاون اول رئیس جمهور برای پنجمین بار به کرمان خبر داد. رزم حسینی می گوید که ۲۲ هزار میلیارد تومان بودجه متفرقه در اختیار وزارتخانه ها و سازمان های مستقل وجود دارد و مدیران باید برای اخذ اعتبارات ملی برای استان تلاش کنند. وی با تاکید بر لزوم پی گیری موافقت نامه های مثلث توسعه اقتصادی گفته حضور وزیر کشور در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده و مجوزهایی که چندین سال معطل مانده بود، ظرف دو هفته گذشته صادر شد.
رزم حسینی از صدور مجوز کارخانه پلاسمای خون خبر داد و افزود که این پروژه با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان راه اندازی می شود. استاندار از اخذ آخرین امضاء پروژه پارک ملی خبر، خبر داد و گفت که عملیات اجرایی این پروژه نیز به زودی آغاز می شود. او می گوید که پروژه گردشگری خبر به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور از کارهای درخشان صورت گرفته بعد از انقلاب در حوزه گردشگری بوده و در این پروژه باید سه وزارتخانه هماهنگ می شدند. وی اظهار داشت که قرار داد تولید ۳۵۰۰ مگا وات برق در استان باید به صورت جدی پی گیری شود.
رزم حسینی به جلساتی که با حضور رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب های اجتماعی برگزار شده اشاره دارد و می گوید که بر این اساس تصمیم بر تشکیل شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهور گرفته شد که در چهل و هشتمین جلسه این شورا که در خصوص محرومیت زدایی و فقرزدایی بود، ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج مطرح و اجرای آن در ۳۱ شهرستان بحرانی کشور مصوب شد. وی با اشاره به فعالیت ۱۲ موسسه مالی در استان کرمان تصریح کرد که مدیران اجرایی نقش تعیین کننده ای در پروژه های اجرایی دارند و باید کارها را با جرات پیش ببرند.
استاندار از هم گرایی و وحدت موجود در کرمان به عنوان نقطه قوت این استان نام برد و افزود که همه مسئولان کشوری در سفر به کرمان بر این نکته صحه گذاشته اند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *